Magistérium

41 3 0
                                    

Lukka ležal pri jazere s nožom v pľúcach. Jasne si ale uvedomoval, že jeho sestra je pri ňom a že strhla lavínu, aj keď nechtiac. Poznal jedno miesto, kde by ju mohli v tomto umení zdokonaliť. Privolal kamarátku Wendy. Prišla rýchlo. Bývala pri jazere. Zobrala ho spred matkiných a sestriných očí. Rozpovedal jej všetko. Prikývla.

,,Aj ja si myslím, že bude fajn, ak zavolám majstra a ukážem jej to. Ak mohla spôsobiť lavínu, môže aj niečo iné spôsobiť a ja chcem vedieť čo." povedala mu Wendy. Lukka prikývol. Hlavu si položil na vankúš a zaspal.

Mal Wendy rád, no nie tak rád ako Aideail. Wendy ho mala veľmi rada.. Dalo sa povedať, že ho milovala. Myšlienkami privolala k jej domu majstra a ukázala mu Aideail. Majster sa na ňu pozrel a prikývol.

,,Mala si pravdu, toto dievča má v sebe silu a múdrosť. Poď. Pôjdeš so mnou do Magistéria. Je to miesto, kde ťa budem učiť používať moc." Aideail pochopila a vstala. Prijala majstrovu ruku a odkráčala s ním. Wendy nechali len tak stáť. Cítila sa odvrhnutá. Zatiaľ čo majster a Aideail cestovali do Magistéria ona s nádejou vstúpila do domu. Našla Lukku spať. Myslela si, že aj on ju miluje. Pohladila ho po líci. Spoznal ju. Aideail ho hladila opatrnejšie. Pomrvil sa a zvraštil čelo. Naozaj sa mu nepáčilo, že ho hladila.

,,Bolí ťa niečo?" opýtala sa.

,,Nie." odpovedal po chvíli ticha. ,,Nemám rád, keď ma niekto hladí." dodal. Na to sa Wendy urazeným tónom ohradila.

,,Keď ťa hladila tá baba, tak si jej nepovedal nič a pozeral si sa na ňu. Teraz ťa hladím ja a vadí ti to?!" prešla do piskľavého tónu. Lukka sa nadýchol. Vstal. Vyšiel von z domu. Wendy mu bola za pätami.

,,Môžem ísť do AL?" opýtal sa hneď Nikkol. Prikývla. Bol tam aj on doma, nielen Aideail a Nagalsk. Chytil ju za ruku a premiestnil sa. Wendy zostala sama v lesíku. Od zlosti si takmer vytrhla vlasy.

Aideail s majstrom sa zoznámili. Volal sa Rufus. Bol mágom, ktorý učil v Magistériu. Vysvetlil jej, že bude v skupine s čarodejníkmi i démonmi. Mala by si medzi nimi nájsť priateľov. V jedálni sa vždy sedávalo pri stole so skupinou a jedlo chutilo každému. Jeho hlas bol melodický. Povedal aj, že každý mesiac budú nejaké maličké skúšky, ktoré by so svojím talentom mohla zvládnuť. Prišlo jej to vtipné, ako do nej vkladá nádeje. Dorazili do Magistéria. Bola to kupola z železa a betónu. Vpredu bola brána s Päticou. V jednom obraze spoznala Nikkol. Už jej ten príbeh rozprávali a ľahko prišla na to, že znak nad nimi je ona.

Nad hlavami Pätice sa vznášala okrídlená dievčina s mečom v ruke. Ochrankyňa. Mala ochraňovať každého. Rufus si všimol, kam sa pozerá a chcel jej rozpovedať príbeh, no zastavila ho.

,,Čo ako Ochrankyňa budem musieť vedieť?" opýtala sa. Rufus sa zamyslel.

,,Asi iba výcvik. Tu ti dáme len duševný výcvik. Telesný výcvik môžeš pestovať sama aj tu." usmial sa na ňu a vstúpil dovnútra. Išla za ním. Dostala náramok. Vošla do izby a prešla cez stenu, ktorá ju pustila aj bez náramku. Za chvíľu započula jemné klopkanie na dvere. Otvorila. Stál tam chlapec.

,,Ahoj, som Seth." pozdravil. Obaja sa do seba zamilovali. Plamienok v Aideailinej duši sa rozšíril.

Ahojte, na obrázku by mal byť Seth :D Lepší obrázok som nezohnala :D nedysujte prosím :D :D Taigo


Rodina HarkerovcovTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang