Bruce bol odmalička podceňovaný. Jeho matka si z neho robila srandu a jeho otec ho neustále mlátil. V 17 rokoch sa u neho prejavili vlkolačie schopnosti. Začal ich rozvíjať až sa vybudoval na vlkolaka tretej triedy, pričom boli vlkolačie triedy štyri. Prvá bola obyčajný vlkolak; druhá lovec; tretia bojovník a štvrtá ochranca. Vtedy stretol Dala, ktorý bol v tej dobe dobrý. S Brucom si padli do oka. Keď sa dostatočne zoznámili, zistili, že obaja sú prehnití zlom až do špiku kostí. Začali spolu bojovať na jednej strane. Bruce mal u Dala autoritu kvôli jeho božskej prirodzenosti. Teraz, po takmer dvadsiatich rokoch, sú ako bratia. Neustále sú prepojení myšlienkami. To, čo videl Dal o svojej sestre Aideail, videl aj on. Zľakol sa. Videl, ako sa vedela oháňať mečom. Spoznal tú techniku. Ataca. Zavrčal a rozbehol sa.
Utekal do Magistéria. Nebolo to pre neho nič ťažké. Z Aideailiných skutkov sa dozvedel cestu. Rozhodol sa, že Atacu porazí tam, kde to najmenej očakáva. Povzbudený myšlienkou utekal. Musel ale prebehnúť les. Každý sa toho lesa bál. Vravelo sa, že v lese žijú zvláštne stvorenia. Bruce tomu neveril. Prebehol lesom akoby nič.
Keď bol na ceste, zazdalo sa mu, že niečo sa deje za jeho chrbtom. Premenil sa teda na podobu vlkolaka. Jeho vlkolačia srsť bola čisto biela, v svite vychádzajúceho mesiaca takmer strieborná. A nemýlil sa. Naozaj sa niečo dialo za jeho chrbtom.
Bola pravda, že v lese bývali zvláštne zvieratá. Medzi ne patril aj drak Liten. Ladne pohybujúc sa predieral pomedzi stromy. Jeho telo bolo ohybné a ľahké ako vánok. Neďaleko miesta, kde stál vo vlkolačej podobe Bruce, bolo jazierko. Liten sa rozhodol, že ho bude sledovať odtiaľ. Preplazil sa teda k jazierku. Odtiaľ pozoroval votrelca, ktorý mu vošiel do teritória. Liten bol dobrý vodný drak, ktorý miestnym ľuďom symbolizoval nádej, že jedného dňa sa späť vráti Pätica. Vedelo o ňom však málo ľudí.
Bruce nevydržal ten nápor a skríkol:
,,Čo odo mňa chcete?!" vložil do toho všetku svoju autoritu a všetok svoj hnev na Aideail a Päticu. V jazere zažblnkalo. To sa Liten ponoril, aby ho vôbec nebolo vidno. Bruce hľadel na vodu vystrašenými očami. Bál sa, hoc si to nechcel priznať. Práve v tej chvíli prebehol popred neho tvor, akého nikdy nevidel.
Vyzeral ako kôň s hrivou a chvostom akoby naplnenými búrkou. Bol to búrka Balios. Baliosov bolo dokopy šesť a každý symbolizoval niečo iné. Všetci ale mali rovnaký cieľ. Ochraňovať oblasť. Dala im to za povinnosť Nikol kedysi dávno, ešte pred Stvorením.
,,Čo to je?!" skríkol Bruce.
,,Som Balios." odpovedal mu hlboký melodický hlas. Kôň zastavil a pozeral sa na neho nádhernými fialovými očami.
,,Čo odo mňa chceš?" zavrčal znova Bruce. Baliosove oči trochu znežneli.
,,Chránim túto oblasť." odpovedal mu. ,,A chcem, aby si odtiaľto odišiel." Balios vedel, čo chce Bruce urobiť.
,,Neodídem." povedal rozhodne Bruce. Baliosove oči sa naplnili hnevom. Bál sa o Atacu. Vedel, čo v sebe skrýva Aideail.
,,Odíď. Mojou povinnosťou je chrániť toto územie. Som búrka. Môžem rozpútať búrku i v tebe." Bruce len pokrútil hlavou. A tak sa Balios rozhodol, že v ňom rozpúta búrku. Tak sa aj stalo. Oči mu potemneli. V Brucovi sa zrazu emócie zliali a znova sa rozpolili. Malo to za následok, že sa v jeho duši zasialo semienko. Semienko, ktoré malo zanedlho rozhodnúť.
Čaute! :D Ďalšia kapitola je na svete :3 Dúfam, že sa Vám bude páčiť a že aspoň jeden z Vás dá hlas a napíše komentár :3
Keď už som pri tých komentároch... Napíšte do komentárov meno postavy. Môže byť aj hlavná postava... A schválne, kto z Vás príde na to, prečo sa Bruce a Lukka na seba podobajú?? :DVaša Taigo :D
ESTÁS LEYENDO
Rodina Harkerovcov
FantasíaTimea je celkom normálna dievčina. Po dovŕšení 15 rokov sa jej začali diať čudné veci. Mávala nočné mory, mizli jej veci, myslela si, že sa zbláznila. Jeden sen jej však život rozhádže na ruby. Zbláznila sa naozaj, alebo je to realita? Najlepšie hod...