Matka...

43 4 0
                                    

Michael vybehol z domu, v ktorom nechal dcéru a syna. Bol nahnevaný sám na seba, že zabudol na démona. Často sa niekde objavil a posmieval sa mu. To bolo jeho hobby. Rozumeli si. Bola to blbá bezmocná zúrivosť.. Vôňa bola cítiť po celom okolí. Rozbehol sa. Slnko svietilo, ktokoľvek ho mohol vidieť. Dobehol ku chatrči, ktorá sa začala rúcať. Vrazil dovnútra a vytiahol von Nikkol. Bola ľadová a vyčerpaná. Naposledy ju videl s bielymi vlasmi keď bola Vojna. Bojovali bok po boku. Vyniesol ju na denné svetlo. Lúče sa jej odrazili do bledej pokožky. Prebehol s ňou späť dovnútra. Položil ju na posteľ. Aideail s Nagalskom prišli za ním. Podoprel jej hlavu vankúšom. Zastonala, no neotvorila oči. Aideail ju spoznala. Podišla ku nej a opatrne ju chytila za ruku. Znova zastonala.

Bolelo ju celé telo. Cítila, že ju niekto drží za ruku. Nevedela kde je a kto ju tam doniesol. Zisťovanie by ju vyčerpalo viac než by uniesla. Cítila, že jej vlasy obeleli celé. Ilandar ju liečil. Vďaka nemu sa jej telo mohlo regenerovať rýchlejšie. Nič nehovoril, len pracoval. Vedela, že ak sa chce naplno zotaviť, musí byť v kľude. Nadýchla sa a vydýchla. Použila starý elfský trik. Upadla do bezvedomia. Zastavilo sa srdce.

Nagalsk videl, ako sa nadýchla a ako vydýchla. Výdych mu pripadal dlhý. Až po chvíli si uvedomil, že nedýcha. Pozrel sa na sestru, ktorá bola rovnako ako on vystrašená. Jedine ich otec bol kľudný. Z oka mu vypadla slza. Pobozkal ju na čelo a na pery. Keď ju bozkal na pery po druhýkrát, rozplakal sa. Slzy mu padali na jej tvár. Pôvabné pery boli ľadové. Slzy vytvárali potôčiky, ktoré po nich stekali. Kým bledla a vlasy žiarili, pery sa sfarbovali do červena. Bola to farba krvi. Dôvod, pre ktorý ju ich otec miloval. Páčili sa mu. Rovnaké sfarbenie mali i keď sa spoznali. Nagalskovi vypadla z oka slza. Jeho matka bola pravdepodobne mŕtva.

Aideail bola smutná z obrazu, ktorý sa jej naskytol. Jej otec bol zhrbený nad telom jej matky. V zornom poli zbadala muža, ktorý sa k nej blížil v plameňoch. Priložil si prst na ústa a kývol jej, aby si ľahla. Poslúchla a ľahla si vedľa matkinho tela. Videl to otec i brat, no nemohli nič urobiť. Bezmocne sa pozerali, ako si ľahá na posteľ. Muž jemne stisol jej viečka. Cítila ho v sebe. Ukázal jej neprebádané časti mysle. Volám sa Ilandar a som prastarý démon, ktorého silu máš v sebe... Budem s tebou vždy... Vždy ťa budem ochraňovať.. Nikdy ťa neopustím... Šepkal jej hlas. Ukázal jej jednu časť mysle. Bolo v nej vedomie i bezvedomie. Tu si tvoja matka zvolila bezvedomie, aby sa zotavila... Až budeš unavená a vysilená, príď sem a vstúp do bezvedomia... Používajú to elfovia, aby prežili... Odišiel odtiaľ, no bol v nej. Nechala oči zatvorené a bola pri vedomí.

Nikkol čerpala silu zo svojej dcéry, ktorá si vedľa nej ľahla. Ilandar bol v nej a ochraňoval ju. Sila sa jej vracala v kvapkách. Chcela aby aspoň mohla spať. Pocítila silu, ktorá ju ťahala z bezvedomia. Znak, že môže byť pri vedomí. Nadýchla sa. Srdce sa rozbúchalo. Otvorila oči. Na perách mala slané slzy milovaného. Pozrela sa jeho smerom. Videla aj svojho syna. Cítila Aideail. Usmiala sa.

Hore je Nikkol, Aideailina matka. Dúfam, že časť si užijete :) Taigo

Rodina HarkerovcovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora