Aideail kráčala po dlhej rovnej chodbe osvetlenej fakľami. Po jej bokoch kráčali dvaja statní vlkolaci vo vlčej podobe. Aj za ňou kráčali štyria mocní upíri. Vyžiadal si ich Bruce. Ani trochu sa jej to nepáčilo, no nemala s tým čo urobiť. Chodba sa začala rozdvojovať. Zabočila doprava a zišla dolu kamennými schodmi. Ako postupovali dolu, ochladzoval sa vzduch.
,,Nie je vám zima, madam?" Opýtal sa čierny vlkolak. Pokrútila hlavou a spýtavo sa na neho zahľadela. ,,Ja som Gabriel a toto je Markus." Povedal vlkolak. Aideail prikývla. Zozadu sa ozval hlboký zvučný hlas.
,,Volám sa Aurel. Toto sú moji bratia Binn, Ouin a Tueth." Prikývla. Ocitli sa v žalári. Prešli cez vysoký oblúk. Zdalo sa, že žalár bol postavený pre všetkých nepriateľov a rátalo sa aj s titanmi. V kúte miestnosti stála stolička s vysokým operadlom. Pozrela sa na Markusa. Doniesol jej stoličku. Pomaly si sadala, pričom ju za ruku držal Aurel. Oprela sa. Titani zodvihli hlavy.
,,Ospravedlňujeme sa vám, vaša výsosť." Preriekol jeden z nich. Aideail zabodla žlté oči do jeho zelených. Najprv sa snažil zvládať, no nakoniec uhol pohľadom. ,,Museli sme naplniť proroctvo..." sklonil hlavu ešte nižšie. Aideail pootočila hlavu.
,,Prijímam ospravedlnenie..." počkala.
,,Jonas. Volám sa Jonas." Prehovoril znova. Aideail sa usmiala.
,,Pusťte ich...." Gabriela myklo. Pomaly podišiel k Jonasovi a dal mu dole okovy z rúk. Potom podišiel k druhému a urobil to isté. Jonas si kľakol na koleno.
,,Som váš oddaný služobník, madam." Prehovoril. Aideail sa zaprela do Aurelovej nastavenej ruky. Keďže bol upír a bol niekoľko storočí starý, dokázal vydržať ako socha i niekoľko dní. Pomohol jej postaviť sa na nohy. Jej ryšavé vlasy znova vybledli. Stále držala Aurelovu ruku. Jemne k nej podišiel bližšie.
,,Vstaň." Povedala. Jonas sa trochu nemotorne postavil. Hlavu mal stále sklonenú. ,,Chcem, aby sa Gabriel stal mojou pravou rukou v ohľade vojen, aby sa Aurel stal mojou pravou rukou v každodennom živote a aby si sa ty, Jonas, stal mojim ochrancom. Prirodzene, že aj vy ostatní budete mojimi ochrancami, no nemôžem žiadať mojich najmilších aby robili tak strašne veľa..." sklonila hlavu. Aurel ju podoprel.
,,Madam, aj keď budem vašou pravou rukou v bitkách, budem všade chodiť s vami." Prehovoril hromovým hlasom Gabriel.
,,Ja budem mať tú možnosť každý deň. Preto s vami chcem zostať stále." Povedal Aurel. Prikývla.
,,Ale chcem, aby so mnou ako môj ochranca chodieval Jonas. Čo ak nastane Vojna a ty, Gabriel budeš mať plné ruky práce? A čo ak budem vysilená ležať v mojej komnate a Aurel pôjde do vodu? Nenapadnú ma vtedy? Preto chcem mať so sebou aj Jonasa." Vlasy jej úplne zbeleli. Markus posunul stoličku bližšie. Vôbec mu neprekážalo, že si vybrala Gabriela a nie jeho. Bola to súčasť jeho života. Nie každý dostane takú možnosť.
,,Madam, prepáčte mi moju drzosť..no môže vás ochraňovať aj Martin? Myslím, že bude lepšie ak budeme dvaja." Ozval sa Jonas. Prikývla a posadila sa.
,,Odo dneška budete stáť pred dverami mojej komnaty." Počula ako Martinovi cvakli čeľuste. Zakotvila na ňom zrakom. Kútikom oka zachytila ako Jonas prikývol.
,,Budeme vás sprevádzať všade, madam." Pozrela sa na neho. Už jej pohľadu neuhol.
,,Volaj ma Aideail. Rovnako ma tu tak môže volať každý. Naozaj každý." Pozrela sa na Markusa.
Znova sa zaprela do Aurelovej ruky a postavila sa. Pomaly kráčala hore schodmi sprevádzaná dvoma vlkolakmi, štyrmi upírmi a dvoma titanmi. Keď vystúpili na povrch, čakala ich Nikoll.
,,Tu si, drahá... obávam sa, že dnes sa na večere zúčastní aj Singhaia. Jedna z najlepších bojovníčok. Oh..a aby som nezabudla, treba dať meno tvojmu teritóriu." Veľavýznamne sa na ňu pozrela. ,,Moje územie poznajú pod menom Angel Lovers. Aké bude to tvoje, to mi oznámiš na večeri." Odkráčala. Aideail zavrčala. Pobrala sa do svojej komnaty. Martin s Jonasom poslušne zostali von.
CZYTASZ
Rodina Harkerovcov
FantasyTimea je celkom normálna dievčina. Po dovŕšení 15 rokov sa jej začali diať čudné veci. Mávala nočné mory, mizli jej veci, myslela si, že sa zbláznila. Jeden sen jej však život rozhádže na ruby. Zbláznila sa naozaj, alebo je to realita? Najlepšie hod...