Posledná kvapka

19 1 0
                                    

Dal sedel na vysokom kamennom tróne ako socha. Pred neho sa postavil vlkolak. Pokľakol na koleno.
,,Pane, Bruce sa spolčil s Nikoll a Aideail." Dalovi sa prvýkrát v očiach zjavil strach. Nadýchol sa a povedal:
,,Nájdite ich a skúste ich zničiť..." Vtedy sa do miestnosti otvorili dvere, v ktorých stál Lukka. Dal sa na neho pozrel s prekvapením. Lukka podišiel pred neho.
,,Chcem bojovať s tebou proti Aideail. Miloval som ju a ona si našla môjho ľudského brata." Ľudského vypľul s hnusom. Dal sa prefíkane usmial.
,,Rozpútame voči nim vojnu, brat môj?" Opýtal sa. Lukka sa uškrnul.
,,Veru vojnu, bratku.." Dal zišiel z trónu a podali si ruky. Bez toho, že by otočil hlavu povedal vlkolakovi:
,,Nájdi všetky zlé mýtické tvory a zhromaždi ich." Jeho hlas znel ako krutý hrom.

Zanedlho stáli pred palácom mýtické bytosti, boli medzi nimi besní vlkolaci, krvilační upíri, krutí elementáli, ohromní polovlci i titani. Dal s Lukkom sa pred nich postavili. Dal potichu začal:
,,Drahí spojenci... zišli sme sa tu aby sme tiahli do vojny proti Ochrankyni Aideail, ktorá má moc zmiesť nás z povrchu zeme a uväzniť nás v jej hlbinách. Chcem tomu zabrániť tým, že budeme proti nej tiahnuť do vojny." Oči sa mu rozžiarili. Všetkým sa rozžiarili.
,,Je veľmi mladá a ešte silná, no nevie ako bojovať." Začal Lukka. ,,Stačí ak sa na ňu vrhne jeden a zničí ju." Polovlci si oblizli tesáky. Lukka zdvihol hlavu a hlasom, ktorý by opantal každého nakoniec povedal:
,,Chcem aby trpela...môžte ju roztrhať na kusy, bodať do nej....dokonca jej môžte vyrvať srdce...len ju zničte." Všetci ochotne prikývli. Lukka priadol od spokojnosti.
,,Oh... a môžte zavolať aj svojich známych aby nám pomohli tiahnuť do vojny." Dodal Dal.
,,A kde ich napadneme?" Hlbokým hlasom sa opýtal jeden z titanov. Lukkovi zaiskrilo v očiach a povedal:
,,V horskom priesmyku Borgo." Vlkolaci začali revať, upíri kvíliť, polovlci zavýjať, elementáli vytvárali svoj element a titani trieskali do všetkého. Rozbehli sa za známymi.

Ahojte, viem, že toto je taká slabšia časť, ale nebola som schopná nič lepšieho vymyslieť... poznáte to, nie? :D taká moja spisovateľská kríza.... asi skôr budem teraz dopisovať toto a potom ostatné :) Viem, že to vyznie akoby sa mi nechcelo, čo je sčasti pravda :D, ale pletú sa mi myšlienky :D dúfam, že mi to odpustíte :)
Každý vote a koment ma veľmi potešia :D
Taigo :D


Rodina HarkerovcovTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang