Elfka ako posol??

18 2 0
                                    

Po chrbte jej prebehol mráz. Cítila sa zvláštne. Akoby bola omnoho ľahšia. Otvorila oči. Okolo nej horeli zelené plamene. Videla Fäolina, ako sedí pred plameňmi. Pozoroval ju žltými očami.

Postavila sa a prekročila plamene. Pripadalo jej to, akoby ponad ne preletela. Fäolin sa postavil a podišiel k nej. Oprela sa o neho a objala mu nohu. Hladila ho po šupinách. Pomaly sa k nej zohol a jemne ju pošúchal po chrbte bradou.

,,Aideail!" otočila sa. Utekala za ňou Tamara. Podľa toho, ako sa tvárila, šlo o niečo vážne.

,,Tamara, čo sa stalo?!" podišla.

,,Prišla sem elfka - pozrieť ako sa tu učí a..." musela sa vydýchať, ,,...a Carl jej povedal, že sú tu samí blázni na čele s Rufusom... No a elfka povedala, že chce vidieť najsilnejšieho študenta..." nadýchla sa, že bude pokračovať, no Aideail ju prerušila.

,,Teda mňa. Dobre, idem... Tie vlasy si nevšímaj, som definitívne Jazdec a som Tieň. V izbe ti to vysvetlím." Rozbehla sa k dverám. Najprv vyštartovala rýchlo, no potom spomalila, aby ju Tamara dobehla. Vošli do budovy. V strede Veľkej siene stál Rufus a rozprával sa s elfkou. Strieborné vlasy jej padali na plecia. Obzrela sa. Obočie jej vystrelilo ku hviezdam.

,,Toto má byť najsilnejší študent tejto školy? Veľmi ste spadli..." povedala so zármutkom v hlase.

,,Nezáleží na tom, aký výzor má študent. Záleží na tom, aký je silná. Keď ma sem prijali, tak asi vo mne niečo bude!" skríkla. Hlas sa odrazil od stien.

,,To ti povedal Rufus?" opýtala sa s posmeškom v hlase.

,,Nie. To viem sama. A potvrdí vám to niekto veľmi vážený." odpovedala. Elfka sa zatvárila kyslo.

,,Kto?" opýtala sa napokon.

,,Stojí vonku." otočila sa a vyšla von. Fäolin stál blízko vchodu, vedel o čo ide. Postavil sa na miesto, kde ho takmer nebolo vidieť.

,,Kde je?" Aideail sa víťazoslávne usmiala. Fäolin vyšiel. Elfke sa rozšírili oči. ,,To nie je možné.. Kto je vašim Jazdcom?" opýtala sa. Fäolin sa postavil za Aideail. Elfka sa zatvárila nechápavo.

,,Ona? Veď ona vyzerá ako vyoraná myš... Nesiaha ani po päty Ochrankyne..."

Fäolin zreval a švihol chvostom ponad elfkinu hlavu. Prikrčila sa.

,,Nik nebude podceňovať Ochrankyňu, môjho Jazdca!" reval ďalej. Hnev z neho sálal na míle. Aideail sa otočila. Fäolin, upokoj sa. Možno tak nevyzerám. Fäolin vypustil oblak dymu. Tvoje krvavočervené vlasy svedčia o niečom inom, dokonca aj žlté oči svedčia o inom! Sklonila hlavu. To nevadí. Nechám to tak. Fäolinovi sa tá predstava priečila, no nechal to tak. Otočila sa na elfku. Kľačala na kolene.

,,Posiela ma Dellanir. Elfka, ktorá má naučiť Ochrankyňu Starý jazyk. Putuje po miestach, kde žije Pätica. Najprv ale treba dokončiť tréning tu." Aideail uhasila plemene. ,,Po plameňoch ide vzduch. Až sa ho naučíte, máte sa naučiť ostatok a napokon ju nájsť." Aideail prikývla. Elfka sa postavila a uklonila sa im. Pozrela sa na Rufusa.

,,Pokračujeme vzduchom." Prikývol.

Ahojte, ospravedlňujem sa, že kapitola má menej slov ako 500 no nemala som čo iné vymyslieť. Prosím, neukameňovať... Taigo-san.

Rodina HarkerovcovWhere stories live. Discover now