Vzduch

22 1 0
                                    

Vrátila sa späť do Magistéria. Bol čas tréningu s Atacou. Vytasila Blakksreru  a bez náznaku zaútočila. Ataca to hravo odrazila.

,,Takto sa mi to páči." prehodila pomedzi rinčanie čepelí.

,,Myslím, že vo Vojne nebude čas na čakanie." odpovedala jej Aideail.

,,Presne. Radšej sa to naučiť teraz." Ataca sa musela skrčiť pred jedným úderom. ,,Už dávno som nebojovala s Tieňom. Vyšla som z cviku." Aideail sa uškrnula.

,,Moja dočasná výhoda." úsmev jej z tváre neodišiel a dokonca sa objavil aj na Atacinej tvári. Jaskyňou sa rozľahli kroky. Ataca zastavila a pozrela sa na vchod jaskyne. Stál tam zhrbený Temný úsvit. Aideail zabudla na tréning a podišla k nemu. Držal sa za bok. Opatrne mu odsunula ruku. Z hlbokej rany sa rinula krv. Zo svojho trička odtrhla kus látky a obviazala mu ranu.

,,Milagrosová tu nie je..." povedala Ataca.

,,Rockmaple by mal tiež vedieť ošetrovať rany." odvetila Aideail a podoprela ho. Ataca jej pomohla. Nebolo ťažké nájsť Majstra Rockmapla. Kanceláriu mal blízko. Aideail zaklopala. Ryšavá hlava sa vystrčila.

,,Čo chcete?... Ách, Aideail, čo pre teba môžem urobiť?" vyrozprávala mu, čo robili a ako sa objavil Temný úsvit. Prikývol a posadil ho na posteľ z žuly. Slovami zo Starodávneho jazyka mu vyliečil rany.

,,To, že som ho vyliečil neznamená, že môže robiť kadejaké veci." upozornil ich. Prikývli. Aideail ďalej šermovala s Atacou. V ruke jej brnelo.

Nakoniec znova skúšala vzlietnuť so svojimi krídlami. Keď sa jej to nepodarilo, naštvaná skočila zo strechy Magistéria. Krídla sa jej automaticky rozprestreli a plachtila. Oči sa jej rozšírili. Zvýskla. Zamávala nimi a vzniesla sa vyššie. Fäolin sa odrazil a tiež si zalietal. Pre oboch to bol nádherný zážitok. Šantili sa vo vzduchu. Rufus ich pozoroval. Aj ostatní Majstri vyšli von. Za nimi sa valili Rufusovi učni. Všetci tlieskali a pískali. Ako posledný vyšiel z Magistéria Carl. Keď uvidel, ako sa po oblohe šantí drak, rozmyslel si, že bude jeho. Fäolin tú myšlienku zachytil a pristál. Za ním trochu nemotorne pristála Aideail. Všetci tlieskali.

,,Dokázala si to!" kričal na ňu Aaron. ,,Si dobrá!" tlieskali ďalej. Fäolin sa pohol dopredu ku Carlovi.

,,Mojim Jazdcom je Aideail. Ty ním nikdy nebudeš." výstražne zavrčal. Aideail, nevediac ako, privolala mocný prúd vzduchu.

,,Budeme sa musieť učiť vonku." povedal Rufus, keď vietor ustal. Prikývla.

Čaute :D Kapitola je na svete :3 Rovnako ako Selassie prosím O:-) Lajkujte (:D), komentujte, odoberajte :D Taigoo :D


Rodina HarkerovcovHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin