,,Ty ma nepoznáš ?"spýta sa ticho. ,,Mal by som ?"pokrútil som hlavou. Neznámy si vzdychol a strhol si parochnu. Pod ňou sa črtal známy účes. ,,Dave...,"zakoktal som sa. ,,Žiadni Dave, už len Jonas."povedal, ,, a prosím povedz Sáre nech zo mňa zlezie."
,,Ani náhodou,"uškrnul som sa, ,,najprv niečo chcem."
,,Čo také?"
,,Prečo ma Radovan s Frflošom chceli dostať preč z mesta ?"
Jonas vytiahol ruku s pod Sári a rozpačito sa poškriabal na zátylku. ,,No to, že ideš za ňou nebolo v pláne... Filip,asi čakal, že sa na tej helikoptére zabiješ, ale nejako si to zvládol. A potom sme si mysleli, že sa psychicky zrútiš alebo..."
,,A prečo ste to robili ?"prerušil som ho. ,,Lebo sa nám chcelo," odvrkol . ,,Nie,nie mali sme na to dôvod o ktorom ste mi nepovedali," pridala sa Sára. ,,Nič nepoviem,"zavrčal a začal sa metať. Mlčky som pozoroval,ako sa snaží dostať s pod Sári.
,,Tak aspoň, čo tam robíš ty ?"
,,Nič nepoviem, povedal som !"
,,Sára pritlač."
Jonas sa začal strašne rehotať. ,,To šteklí !"kričal pomedzi smiech. ,,Mám pritlačiť ja ? Potom až budeš hovoriť ?"
,,Nieeee,poviem vám to."
,,Sára,"oslovil som ju. Hneď prestala tlačiť do rebier ale zaprela sa tak, aby ju nedal zo seba dole.
,,Tak,"začal, ,,najal si ma Radovan, lebo chcel vyvraždiť celú svoj rod..."
,,A ty si, čo ? Nájomný vrah ?"skočil som mu do reči.
,,Také, niečo,"smutne sa usmial.
,,Najprv zabil tvoju mamu, ktorá ešte pred tým zabila tvojho brata..."
,,Netrep dobre ? Brata som nemal a otca i mamu som zabil ja."
,,Tak to viem ja."ohradil sa.
,,A, čo robí ten akože nájomný vrah ?"zmenil som tému.
,,Noo, naposledy som mal ochrániť Obamu,a teraz Anglicko..."
,,Dík, takže niečo s Anglickom," protivne som sa usmial.
Zarazene mlčal. Keď sa spamätal tak sa na mňa nahnevane zamračil.
Sáre som naznačil nech z neho zleze. Vedel som, že Jonas sa bude snažiť utiecť. V tej sekunde, ako sa Sára zdvihla a Jonas oprel o ľakte som na Jonasa skočil z vystretým ľakťom. Jonas prekvapene vykríkol a tvár skrivil do bolestnej grimasy. ,,Takže ty nebudeš hovoriť ?"spýtal som sa. Pokrútil hlavou. Z vrecka som vytiahol nožík a telom mi opäť prebehol šialený pocit. ,,Budem,budem !"od strachu až kričal. ,,Neskoro,"zavrčal som a diabolsky som sa začal rehotať. Pritisol som mu čepel k hrudi a pomaly po nej prechádzal. Našťastie Sára, ktorá bola duchom prítomná mi vyrazila z ruky nožík v sekunde, ako som sa rozohnal. Prudko som dýchal.
Jonas vedel, ako ma ovládne keď mám v ruke zbraň tak je na moje šťastie ticho. ,,Tak hovor ! Inak ťa už Sára nezachráni !"
Sťažka vydýchol. ,,Tak dobre,"prikývol, ,,začalo sa to tak, že som sa asi pred tromi rokmi zadĺžil kráľovnej Alžbete II. A tak mi povedala, že keď ma bude potrebovať tak ma zavolá. Hneď, ako sa to dozvedel Rado tak sa dovtípil, že to má voľačo spoločné s následníkom trónu. Tak ma povolal sledovať a ťa nejak dostať do väzenia kde by sa o teba postaral Frfloš a ja. No, keď som vtedy zmizol tak som išiel na zámok oznámiť, že si vo väzbe a Filip ťa stráži. Nik nevedel, že prídeš do zámku iba Rado sa to nejako dozvedel."
,,A prečo idú po mne ?"vyzvedal som. ,,Lebo si následníkom anglického trónu."
Tak to ma fakt dostalo ! Ja a následník ? Kto je potom Princ z Walesu ? A, ako sa dostanem na trón, keď som bol vo väzení ?
Od prekvapenia som sa z mohol len na tiché:,,Čože ?"
,,Hej,"prikývol, ,,Charles by mal byť následník lenže je starý a Alžbeta II. tam chce teba."
,,Prečo mňa ?"
,,Lebo... To máte v rodine. Začal to tvoj starý otec. On mal zdediť trón."
,,Strácam sa,"priznal som.
,,A vlastne... Kedy máš narodky ?"nevinne sa zaujímal Jonas. ,,Tebe to tak poviem,"
,,Ale musím ťa zobrať do Anglicka na korunováciu,"
,,A cestou ma zabiješ,"
,,Nieee.''
,,Odvezieš ma až keď ťa pustím,"sebavedome som sa usmial a zvýšil tlak na jeho chrbte.
,,Ale ja musím !"
,,A ja sa zas musím vrátiť do toho trafeného väzenia vďaka tebe !" od hnevu sa mi zaiskrilo v očiach.
,,Nie nemusíš tam ísť !"nevzdával sa Jonas.
,,Prečo ?"
,,Lebo nebolo skutočné !"
Za lapal som po dychu. Koľko šokov ešte zažijem ? Teraz mi to pripadá, akoby bol celý život len klam. Že nič som nikdy nespravil ja a všetko bola len ilúzia. Ja sa asi zbláznim !
,,Ach, aha,"naoko pokojne som skonštatoval, ,,ešte mi povedz, že si duch a ja mlieko a, že sme obaja mŕtvy bratia."
,,Ja som duch a t..."začal ale ja som mu vrazil. ,,Mne tu nie je nič vtipné !"
Jonasovi začala opäť z nosa tiecť krv. Tentoraz som mu vrazil od hnevu.
,,Áno prepáč,máš pravdu aj mne keby to niekto povedal tak by som bol zmätený a nahnevaný." priznal Jonas.
,,Nechcem sa do toho miešať,"ozvala sa Sára, ,,ale už budú raňajky."
,,Hej som hladný,"súhlasil som.
,,Ja som už jedol,"oznámil Jonas.
,,Teba sa nikdo nepýtal,"zavrčal som a poslal ho jedným buchnutím po spánku do ríše snov.
YOU ARE READING
Zamilovaný Vrah [#Vrah Navždy#1]
ActionSom vrah a navždy ním aj budem. „Kocky sú hodené," povedal Július Cézar. A tak to aj je. Už keď si sa narodil mal si cieľ, o ktorom vedel iba ten tam hore. Každého osud je iný, ale niektorým sa osudy krížia. Peter je sedemnásťročný chalan, ktorý jed...