6. Zoznámenie a bitka

251 14 0
                                    

Keď som dohral PSP bol čas na večeru. Frfloš mi otvoril a žmurkol na mňa ja som sa na neho usmial a on zavrel dvere.

Išiel som do jedálne, a pritom rozmýšľal nad Sárou. Bol som tak ponorený do svojich myšlienok, že som na moje veľké prekvapenie vrazil do chalana v mojom veku ktorý sa spolu so mnou strepal. Pošúchal som si hlavu a pozrel na chalana, ktorý si vo väzení asi dosť vytrpel, lebo hneď sa postavil, a bol pripravený na riadny výprask no ja som naňho prekvapene pozrel, a spýtal sa ho:,,Koľkáty ťa už zbili,že čakáš kedy ti vrazím ?"Postavil som sa a podoprel chlapca ktorý vyzeral,že sa už psychicky zrúti.
Zobral som ho na večeru a začal sa ho vypytovať:,,Ako sa voláš ?"

,,Dave."(čítajte Dejv)

,,Takže Dave čo také ti už tí väzni spravili,že si taký...hm...slabý ?"

,,Zobrali mi peniaze a zbi-bili ma."

,,A ty nemáš sám celu ?"

Chlapec smutne pokrútil hlavou:,, Nie,ja som na izbe z jedným čo má 14 a ostatný sú dospelý."

,,Za čo si tu ?"

,,Za-za vraždu,krádež a haváriu."

,,To máš teda pestré."

,,No to hej a za čo si tu ty ?"

Chvíľu som naňho zamyslene hľadel a chlapec už čakal,že voľačo zlé povedal a chcel si odsadnúť keď som ho zadržal:,,Hej ! Mňa sa neboj ! Ja nie som oni. Keď by si chcel zaplatil by som ti miesto u mňa v cele. Aj tak sa tam už sám nudím ale musel by si spávať na zemi."

( poznám. A.Ja viem,ja viem Sára a Peter nebudú mať súkromie ale tak niečo vymyslím)

Chlapcovi sa rozžiarili oči a začal mi ďakovať. Keď sa zrazu zarazil a povedal:,,Stále si mi nepovedal prečo si tu."
Zahryzol som si do pery a zboku pozrel na chlapca ktorý na mňa s očakávaním hľadel.
,,No za veľa vrážd,"oznámil som a stále sledoval chlapcovu reakciu.
Chlapec si vydýchol a aj ja.,,Prečo, čo si čakal ?"zaujímalo ma.

,,Za krádeže. Na našej izbe boli na každodennom poriadku a nezostala v bezpečí dokonca ani spodná bielizeň."

Musel som sa usmiať. Dava to zdá sa, že trochu urazilo tak sa ma spýtal:,,Čo ti je také vtipné ? Že si nemám pomaly čo dať na seba ?"

,,Nie, nie, nie vôbec nie,"namietal som, ,,ja len,že aký magor chce tvoju spodnú bielizeň keď ty si tam asi najmenší."

Dave pokrčil plecami.,,Ako sa voláš?" spýtal sa.

,,Peter,"odvetil som a kútikom oka som pozoroval toho debila čo sa napil toho bujónu. Nenápadne sa približoval ku nám krok za krokom. Pošepky som Dava varoval a on nenápadne prikývol.

,,Koľko máš rokov Dave,"zvýšil som hlas.

Dave pochopil hru a tiež zvýšil hlas:,,Mám 16,a ty ?" ,,17,"odpovedal som. Potom som sa postavil pred Dava a zazrel na Bujón (Tak ho budem volať),ktorý bol už nepríjemne blízko.,,Čo odo mňa chceš ?"zavrčal som. ,,Od teba nič,"sebavedome sa uškrnul Bujón, ,,ale od toho malého hej. Potrebujem si požičať dvacku. " ,,A načo ?"vrčal som, ,,viem si predstaviť tvoje ,,požičanie'.Kedy mu ju vrátiš ? Keď on sa dostane z väzenia a bude na súde rozhodovať o tvojom treste ?"

Bujón sčervenel od hnevu až mu v očiach blčal oheň. Tak ako v mojich. ,,Ach... sorry zabudol som dodať, že to aj tak bude len podplatenie a nie vrátenie. Však... čo iné by spravil zločinec ktorý je na tom tak zle už teraz."blysol som naňho očami.

,,Uhni,"zavrčal. Ja som ďalej stál na svojom mieste a ešte som sa aj zaprel do zeme nohami. ,,Nepočul si ?Uhni!"skoro zúfalo zahučal a sledoval okolo seba väzňov ktorí sa pomaly približovali a pozorovali dianie ktoré ich mohlo aspoň na chvíľu potešiť. Publikum sa mi začínalo páčiť tak som sa rozhodol pozdvihnúť svoju reputáciu na čo som predtým nemal čas. ,,Uhni si sám,"odvrkol som. Potom sa začali diať zaujímavé veci. Samozrejme v môj prospech. Bujón ma chytil za golier košele ktorú som mal pod mikinou (milujem košele) a zdvihol nad svoju hlavu. Na oko bezmocne som sa v jeho náručí metal. Všetci sa už vyškierali, že zas namyslený nováčik. Dokonca aj Dave uveril. Bujón mi pred všetkými a s namysleným úškrnom povedal:,,Čo chcem, aby sa stalo sa aj stane, Konty !" ,,Možno tak v tvojich snoch," odvrkol som a pred očami všetkými som ho kopol do toho jeho odporného ksichtu až ma pustil a ja som zletel z dvojmetrovej výšky ako profesionál ( v drepe a päsťou dole aby som stlmil pád). Ako som dopadol tak som sa rýchlo postavil a vrazil bujónu ešte jednu do nosa až zjojkol. Potom som mu podrazil nohy a ,chudák' zletel opäť na nos no už sa vzdával. So spokojným úškrnom som sa poklonil publiku a tentoraz ja som zdvihol Bujón do výšky svojich očí.,,Kto druhému jamu kope sám do nej spadne. Ešte raz si dovoľ na môjho kamoša a dostaneš ďalšiu ranu cez svoj hnusný odporný ksicht, rozumel si ?" Horlivo prikyvoval a ja som ho pustil. Zastonal. Ja som sa otočil a šiel pre Dave. ,,Tak čo ideme vybaviť prenájom môjho bytu ?"žmurkol som naňho a opúšťali sme jedáleň aj s mojim publikom.

Zamilovaný Vrah [#Vrah Navždy#1]Where stories live. Discover now