26. Smiech je zdravý tak sa smej !

54 5 3
                                    

Tak a je tu nová časť ! Trošku skôr ako som plánoval ale je tu ! Užite si ju :)

Ach, už tu trčím týždeň a pól ! Pred pár dňami som mal ísť domov ale doktor si odrazu zmyslel, že nejdem domov kvôli voľajakej hovadine.

Citujem: Mladý muž, zhoršil sa vám tep, ste veľmi rozrušený, musíte si odpočinúť. Ostanete tu ešte týždeň.

Ani si neviete predstaviť, ako som sa cítil. Ten chlapík si myslí, že si môže robiť, čo chce ! Tak to teda nie ! On mi šéfovať nebude.

Posadil som sa v posteli a odkopol paplón. Rýchlo si obul papuče a vybehol na chodbu.

Všetci sa za mnou obzerali niektoré ženy za mnou klipkali mihalnicami a zvodne sa usmievali.

Úsmevy som im zo začiatku opätoval ale potom ich bolo, čo raz viac a viac...
V chrbte ma ich oči pichali ako dýky. Bolo mi to nepríjemné.

,,Heeej,"skríkol známy hlas.

Primrzol som na mieste. Ona... Ona sa prebrala ? A doktorko mi nič nepovedal ? Tak to dopadne ešte horšie ako som plánoval ! zaumienil som si a otočil sa na Sáru, ktorá v plnej svojej kráse stála predo mnou a vyškierala sa na mňa ako keby ma pred všetkými strápnila.

Spýtavo som nadvihol obočie.

Tresla ma po zadku a vtedy mi doplo. Ja debil ! Plesol som sa dlaňou po čele a zahanbene pozrel Sáre do očí.

Ona mi videla môj holý zadok ako aj pólka nemocnice !

,,Chlapče," skríkol niekto za mnou, ,,striptíz tu nie je povolený.

Pobúrene som pozrel na doktorka, ktorý na mňa z nechuťou zazeral.

Sára sa išla popukať od smiechu. Videl som, ako sa snaží nesmiať, ale tak...

,,To akože, čo si myslíte,"oboril som sa na lekára, ,,ja som akože nejaký štetecktorý behá medzi pacientmi a hľadá si priateľov na spanie ?"

,,To som nepovedal,"bránil sa lekár. Usmieval sa popod fúzy.

,,Nesmejte sa !"oduto som napomenul dvojicu predo mnou.

Sára to už nezadržala a vybuchla do rehotu. Lekár sa tiež premáhal a ja som sa čoraz viac mračil.

,,Ale kašlem na vás," zahučal som a urazene sa odpratal na izbu.

Hodil som sa na postel a hneď to aj oľutoval, lebo som dopadol na svoju už skoro zahojenú ruku.
Zasyčal som od bolesti a nadávajúc sa zakryl až po krk.

Už ma to tu začínalo nudiť. Veci, čo som si vzal do ,väzenia' nie sú práve v najlepšom stave až na elektroniky, ktoré som v nemocnici nemohol používať.

Z nudy som si vytiahol pero s papierom a začal voľačo čarbať.

Stretol som dievča,
dalo mi košom
trápil som sa potom,
bál som sa tieňa, čo zožiera bieda

Už dlho som nevidel nič
a nepil džin,
skáčem tu ako mačka,
snažím sa lietať ako kačka

Zamilovaný Vrah [#Vrah Navždy#1]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant