Chapter 15

140 18 0
                                    

"Δηλαδή...αυτό είναι; "ρωτάω δύσπιστη. "Νι δεν θέλω να σε πληγώσει...Μα δεν μπορώ να σε δω αλλιώς, ενδιαφέρομαι για τον Χάρρυ."του ξεκαθαρίζω. Τα μάτια του γεμίζουν θλίψη και μελαγχολία. Ξέρω ότι τον πονάνε τα λόγια μου , όμως έπρεπε να είμαι ειλικρινής. Γνέφει και προσπαθεί να χαμογελάσει αλλά δεν τα καταφέρνει.

"Συγνώμη που σε...αναστάτωσα. Είμαστε φίλοι και έτσι θα παραμείνουμε. " μου λέει και γνέφω χαμογελώντας ελαφρά.

"Ελπίζω να μην αλλάξει τίποτα τώρα..."αφήνω μετέωρη την πρόταση μου. Παίρνει μια βαθιά ανάσα και με κοιτάει στα μάτια.

" Τίποτα δεν θα αλλάξει, στο υπόσχομαι."μου δίνει τον λόγο του χαμογελώντας.

Λίγη ώρα αργότερα βρίσκομαι με τον Χάρρυ, δίπλα στην θάλασσα τρώγοντας παγωτό.

"Δεν έπρεπε να πληρώσεις εσύ Χάρρυ!Νιώθω αμήχανα τώρα! " διαμαρτύρομαι και γελάει ελαφρά.

"Μα έτσι γίνεται. Στα ραντεβού το αγόρι ως σωστός κύριος πληρώνει και για την κοπέλα του. "λέει χαμογελώντας και μου κλείνει το μάτι.

"Χμμμ. Και ποιος είπε ότι αυτό είναι ένα ραντεβού; "ρωτάω και με κοιτάει με ένα σηκωμένο φρύδι.

"Δεν είναι; " ρωτάει και κάνω πως το σκέφτομαι λίγο.

"Όχι επίσημο τουλάχιστον. "τονίζω και γελάει. Γυρνάω και τον κοιτάω χαζεύοντας.

"Ειι γιατί με κοιτάζεις έτσι; "χτυπάει τα δάχτυλα του μεταξύ τους μπροστά από τα μάτια μου και 'ξυπνάω'.

"Μου αρέσουν τα μάτια και τα λακκάκια σου."μου ξεφεύγει κι εκείνος χαμογελάει.

"Η μαμά μου μού είπε ότι όλα τα ραντεβού είναι επίσημα , είτε το αγόρι το ξέρει είτε όχι. "μου λέει και γελάμε.

" Σωστή!"λέω ενώ εκείνος πλησιάζει πιο κοντά μου. Νιώθω την ανάσα του να χτυπάει στα χείλη μου και λιώνω.

" Το νιώθεις κι εσύ αυτό;"με ρωτάει και κομπιάζω. " Την έλξη, την ανατριχίλα...τους παλμούς σου να επιταχύνουν. " λέει και νιώθω ότι με το ζόρι στέκομαι όρθια. Τα λόγια του με μαγεύουν κι αν δεν κάνει κάτι από λεπτό σε λεπτό θα λυποθιμήσω.
" Τι θα κάνουμε με αυτό που μας συμβαίνει; " με ρωτάει γλυκά. Χωρίς να απαντήσω ενώνω τα χείλη μας και δίνω την απάντηση μου μέσα από αυτό το παθιασμένο φιλί.

For Your Eyes OnlyWhere stories live. Discover now