Chapter 29

95 9 1
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου ενοχλημένη αππ το φως του ήλιου που μπαίνει από το ανοιχτό παράθυρο. Όταν κοιτάω δίπλα μου βλέπω τον Χάρρυ, με κρατάει στην αγκαλιά του. Ακόμα και στον ύπνο του δεν με αφήνει να περιπλανιέμαι πολύ.

" Καλημέρα πριγκίπισσα! " λέει γλυκά και χαμογελάω αχνά. Ανοίγει τα μάτια του και το βλέμμα του συναντάει το δικό μου.

" Καλημέρα Χάρρυ... " ανταποδίδω ντροπαλά. Χαμογελάει πλατιά τονίζοντας έτσι τα λακκάκια του που τόσο πολύ αγαπώ.

" Κοιμήθηκες καλά; " ρωτάει σε λίγο. Γνέφω.

" Αφού ήμουν στην αγκαλιά σου, ναι. " λέω και με κοιτάει.

" Σε αγαπάω Κάθριν. " μου ψιθυρίζει αργά και η αναπνοή του γαργαλάει τον λαιμό μου.

" Κι εγώ... " λέω ελαφρά και γνέφει. Αφήνει ένα φιλί στα χείλη μου για καλημέρα και σηκώνεται από το κρεβάτι. Παρατηρώ ότι φοράει μόνο το μαύρο Calvin Klein μποξεράκι του και αποτυγχάνω να εμποδίσω το βλέμμα μου να εξερευνήσει το υπόλοιπο γυμνασμένο σώμα του.

" Αγαπάς αυτό που βλέπεις; " ρωτάει και κοκκινίζω λίγο από την ντροπή μου.

" Χμμ, όχι. Δεν το αγαπώ. " λέω και με κοιτάει. Ας παίξουμε λίγο Χάρρυ.

" Α όχι; " ρωτάει με αισθησιακή φωνή καθώς με πλησιάζει και με ξαπλώνει πίσω στο κρεβάτι. Κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου και τότε κάνει κάτι που σίγουρα δεν περίμενα. Αρχίζει να με γαργαλάει. Τα γέλια μας γεμίζουν το δωμάτιο δίνοντας του ζωή. Με μια κίνηση μας γυρνάω και βρίσκομαι πάνω του. Το γέλιο ελαττώνεται και προσπαθούμε να βρούμε τις ανάσες μας.

" Σε λατρεύω! " του λέω. Σκύβει αφήνοντας ένα πεταχτό φιλί στα χείλη του. Εκείνος αιχμαλωτίζει το πρόσωπό μου στις χούφτες του και εμβαθύνει το φιλί κάνοντάς το παθιασμένο γεμάτο συναίσθημα.

" Κι εγώ σε λατρεύω ψυχή μου... " ψιθυρίζει κοιτώντας με στα μάτια. Βάζω φρένο αποφασίζοντας να μην παρασυρθώ από τους πράσινους λίθους που δεν ξεκολλούν από πάνω μου.

" Πάω να φτιάξω πρωινό. " λέω και σηκώνομαι περπατώντας έξω από το δωμάτιο κατευθυνόμενη στην κουζίνα.

" Φώναξε όταν είναι έτοιμο αγάπη." τον ακούω να λέει καθώς απομακρύνομαι.

For Your Eyes OnlyWhere stories live. Discover now