Chapter 36

83 9 0
                                    

" Μην φύγεις... " ψιθυρίζω ενώ ντύνεται το πρωί.

" Όσο είμαι κοντά σου κινδυνεύω περισσότερο.  Καλύτερα να μείνουμε σε μια απόσταση για λίγο. " λέει αργά και ξεκινάει να φτιάχνει τη βαλίτσα της.  Μια ιδέα τρυπώνει στο κεφάλι μου και όταν μπαίνει στο μπάνιο βιαστικά πετάω άτσαλα μερικά ρούχα μέσα στο σακίδιο μου και προλαβαίνω να βγω να το βάλω στο αυτοκίνητο και να επιστρέψω πριν γυρίσει στο δωμάτιο. Δάκρυα κυλούν στα όμορφα μάτια της και η καρδιά μου σφίγγεται.

" Να σου ζητήσω κάτι τελευταίο; " ρωτάω και γνέφει.  " Θα σε γυρίσω εγώ σπίτι σου. " λέω απαλά και αναστενάζει.

" Εντάξει.  " ψιθυρίζει και κλείνει το φερμουάρ της βαλίτσας της.  Παίρνω τα απαραίτητα μαζί μου και μόλις μπαίνουμε στο αυτοκίνητο η διαδρομή που ακολουθώ δεν οδηγεί στο παλιό της διαμέρισμα.

" Χάρρυ που πάμε;  Τι κάνεις; Γύρνα πίσω! " φωνάζει και διαμαρτύρεται. 

" Είναι αργά για πισωγυρίσματα μωρό μου. " της λέω κοιτώντας όλη την ώρα τον δρόμο.

" Δεν μου είχες πει ότι έχεις εξοχικό.  " λέει καθώς περπατάμε στην αμμουδιά με την θάλασσα να μας βρέχει τα πόδια καθώς βγαίνει προς τα έξω. Έχει ακόμα ζέστη καθώς ο ήλιος δύει.

" Λοιπόν, τώρα το ξέρεις. " λέω και την φέρνω κοντά μου αγκαλιάζοντας τη μέση της. Γέρνει στον ώμο μου και φιλάω στοργικά το κεφάλι της. Έχουμε έρθει τρεις ώρες έξω από το Λονδίνο, εδώ και πέντε μέρες.  Τις τρεις πρώτες ήταν απόμακρη και ήθελε να κοιμηθεί στον καναπέ αλλά φυσικά κατέληξε στο κρεβάτι.  Εγώ πήρα τον καναπέ που μετατρέπεται και σε κρεβάτι.  Αυτές τις δύο μέρες είναι πιο γλυκιά και προσεγγίσιμη.  Την αγαπώ πολύ και πεθαίνω να μην την αγγίζω, να μην την κρατάω στην αγκαλιά μου.

" Χάρρυ... " μουρμουρίζει και κάθεται στην άμμο.  Κάθομαι δίπλα της κσι την ενθαρρύνω να συνεχίσει.  " Στην αρχή, που φτάσαμε εδώ...σκεφτόμουν.  Εμάς, τη σχέση μας και πως θα συνεχίσει. Αν συνεχίσει... " μου λέει και αμέσως συννεφιάζω.

" Με χωρίζεις διακριτικά; " ρωτάω μπερδεμένος κοιτώντας τα κύματα της θάλασσας.

" Όχι Χάρρυ μου. " λέει γλυκά αγγίζοντας το χέρι μου και λιώνω.  " Θέλω να σου πω ότι. ..σκέφτηκα και...σε αγαπώ υπερβολικά πολύ για να σε αφήσω.  Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς εσένα.  Κι αν είναι να χάσω τη ζωή μου για κάποιον που αγαπώ, τότε νομίζω πως αξίζει το ρίσκο. " λέει και παγώνω. 

" Μην το ξαναπείς αυτό! Δεν θα πάθεις  κανένα κακό. " πιάνω το πρόσωπό της με τα δύο μου χέρια και την φέρνω κοντά μου.  " Σε αγαπάω.  " της λέω και την φιλάω απαλά. 

For Your Eyes OnlyWhere stories live. Discover now