Η δυνατή μουσική ηχεί στα αυτιά μου ανεβάζοντας την αδρεναλίνη και κατεβάζω άλλο ένα σφηνάκι. Βασικά, δεν ξέρω πόσα έχω πιει μετά το τρίτο οι σκέψεις μου θόλωσαν και συνεχίζω ακάθεκτη. Ο Νι με την Αραμίνα χορεύουν αγκαλιά στην πίστα. Χορεύουν αργά , τα έντονα και γεμάτα ρυθμό τραγούδια. Γελάω μόνη μου με αυτή τη σκέψη μου. Μια ιδέα τρυπώνει στο μυαλό μου και την επόμενη στιγμή βρίσκομαι όρθια στον πάγκο του μπαρ χορεύοντας σαν να μην υπάρχει αύριο. Δύο παρέες αντρών, ζητοκραυγάζουν, χειροκροτούν και σφυρίζουν. Χαμογελάω με τη θραύση μου και κλείνω το μάτι σε έναν ψηλό γαλανομάτι. Απολαμβάνω την αποθέωση μέχρι νιώθω τα πόδια μου να πονάνε από τα τακούνια. Κατεβαίνω προσεκτικά και κάθομαι πίσω στην θέση μιυ ζητώντας λίγο νερό. Πίνω και την τελευταία σταγόνα μόλις βλέπω τον όμορφο - μπορώ να πω - γαλανομάτι να έρχεται προς το μέρος μου με ένα χαμόγελο.
" Γειά σου όμορφη! " μου λέει και γνέφω ως χαιρετισμό. Ζητάω ακόμα ένα ποτήρι νερό όταν ακούω ξανά την φωνή του. " Θα μου χαρίσεις το ονοματάκι σου; " ρωτάει και χαμογελάω με εκνευρισμό. Έχει αρχίσει να μου σπάειτα νεύρα.
" Γιατί; Δεν σου αρέσει το δικό σου; " ρωτάω και μένει να με κοιτάζει μπερδεμένος. Κουνάει το κεφάλι του και επανέρχεται.
" Μου επιτρέπεις να σε κεράσω ένα ποτό; " ρωτάει ξανά και προσπαθώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου.
" Όχι. Στο απαγορεύω! " λέω έντονα και κοιτάζω τριγύρω για τους φίλους μου. Το βλέμμα μου τους εντοπίζει σε έναν καναπέ να κάθονται λιώμα. Πάω κοντά και στέκομαι μπροστά τους κοιτώντας τους. Με κοιτούν μπερδεμένοι κι οι δύο.
" Ωχ... το πρόβλημα διπλασιάστηκε. Γιατί είσαι διπλή Κάθριν; " ρωτάει ο Νι και ξεσπάει σε γέλια στη συνέχεια.
" Κατάλαβα. Να πάρω ταξί. " λέω και η Αραμίνα γνέφει. Τους χαιρετάω. Αφού σιγουρευτώ ότι έχω τα λεφτά και το κινητό στη τσάντα μου βγαίνω από το κτήριο και αρχίζω να περπατάω μακριά. Σε λίγο μαζί με τα δικά μου βήματα ακούγονται πίσω μου και κάποιου άλλου. Όσο επιταχύνω το βήμα μου, κάνει το ίδιο και εκείνος. Τρέχω και με ακολουθεί. Το χέρι του κλείνει το στόμα μου και χτυπιέμαι ώστε να με αφήσει. Καταλαβαίνω ποιος είναι μόνο όταν μυρίζω το άρωμά του και ακούω τη σιγανή φωνή του στο αυτί μου.
" Σςςς...Εγώ είμαι. "
VOUS LISEZ
For Your Eyes Only
Fanfiction◇ Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς εσένα. Κι αν είναι να χάσω τη ζωή μου για κάποιον που αγαπώ, τότε νομίζω πως αξίζει το ρίσκο. ◇