Το πρωινό ξύπνημα ποτέ δεν ήταν το ατού μου. Σήμερα όμως είναι μεγάλη μέρα. Αφού ντυθώ και πιώ στα γρήγορα έναν καφέ παίρνω σβάρνα τα μαγαζιά για να βρώ στον κολλητό μου ένα δώρο αφού σήμερα έχει τα γενέθλιά του.
Όπως περπατάω στις βιτρίνες ένα τρομερό συνολάκι μου τραβάει την προσοχή. Είναι ότι πρέπει για το πάρτι του κολλητού μου σήμερα το βράδυ. Μπαίνω μέσα και χωρίς δεύτερη σκέψη τα αγοράζω. Τζιν πουκάμισο και μια φλοράλ φούστα. Η επόμενη κίνηση είναι το κομμωτήριο. Έτσι τρέχω να τα προλάβω όλα.[...]
Μετά από ώρες εξαντλητικού παραρτήματος στις βιτρίνες, κουβαλώντας τσάντες στα χέρια μου κάθομαι σε ένα παγκάκι. Παίρνοντας μια ανάσα κοιτάω τριγύρω μου. Το μάτι μου παίρνει ένα μαγαζί με διάφορα αξεσουάρ. Κυρίως αντρικού στιλ. Όλο χαρά που το προλαβαίνω ανοιχτό ζητάω στην ευγενική πωλήτρια το πιο ωραίο ρολόι που έχουν. Ένα ρολόι G&B για δώρο γενεθλίων στον κολλητό μου είναι ότι καλύτερο. Θα το λατρέψει!
Όταν έρχεται η ώρα ετοιμάζομαι. Φτάνω στο τσακ σπίτι του. Η μουσική αν και νωρίς είναι πολύ δυνατή. Χτυπάω το κουδούνι και βλέπω τον αγαπημένο μου φίλο.
"Χρόνια πολλά Νάιαλ!" Λέω και τον αγκαλιάζω σφιχτά. Αφού του δώσω το δώρο του με τραβάει μες το τσούρμο παιδιών να χορέψουμε. Με πειράζει και γελάω. Βγάζουμε μια φωτογραφία και του λέω ότι θα την κορνιζάρω γιατί βγήκε τέλεια.
Την επόμενη στιγμή ένας φίλος του φέρνει την τούρτα. Η μουσική κλείνει και του τραγουδάμε όλοι μαζί το Χρόνια Πολλά." Ευχή!" του ψιθυρίζω πριν σβήσει τα κεράκια και χαμογελάει. Κλείνει τα μάτια και σβήνει τα κεράκια του για φέτος. Και το πάρτι συνεχίζεται.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
For Your Eyes Only
Фанфик◇ Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς εσένα. Κι αν είναι να χάσω τη ζωή μου για κάποιον που αγαπώ, τότε νομίζω πως αξίζει το ρίσκο. ◇