Chapter 32

77 9 0
                                    

"Χάρρυ... " λέω σιγανά και πάω κοντά του.  Από την ώρα που ξύπνησα το μυαλό και οι σκέψεις μου δεν έχουν σταματήσει να με βασανίζουν.  Ανοίγει τα χέρια του και με κρατάει σε μια μεγάλη αγκαλιά.  Σκεπάζομαι με την κουβέρτα και βολεύομαι καλύτερα ακουμπώντας το κεφάλι μου στο στήθος του. 

" Πες μου μωρό μου. " απαντάει βραχνά. Ξεφυσάω και προσπαθώ να βάλω σε μια σειρά τις σκέψεις μου.

" Σκέφτομαι κάτι , σχετικά με ότι συνέβη. " λέω αργά και γνέφει.  Μου κάνει νόημα να συνεχίσω.  " Χάρρυ, όποιος ήταν αυτός που μπήκε εδώ μέσα και τα έκανε όλα άνω κάτω έψαχνε κάτι. " λέω και σηκώνω το βλέμμα μου κοιτώντας τον στα μάτια.

" Δεν νομίζω ότι έχεις άδικο. " αποκρίνεται σιγανά. 

" Χάρρυ, νιώθω ότι κάτι ξέρεις. " λέω λίγο πιο δυνατά από πριν και βγαίνω απτή ζέστη αγκαλιά του.  Κάθομαι με τα γόνατα στο κρεβάτι δίπλα του και τον κοιτάω ακόμα.

"Τι; Τι να ξέρω Κάθριν;  Νομίζεις ότι θέλω να σε βάλω σε κίνδυνο; " αρπάζεται αμέσως.

" Γιαυτό με έφερες να μείνω μαζί σου;  Επειδή σε κυνηγάνε και κινδυνεύω; Και βέβαια όπως σε όλες τις ταινίες, ζητούν την κοπέλα του πρωταγωνιστή σωστά; " ρωτάω και η ειρωνεία ξεχειλίζει από παντού.

"Πάψε!  Εδώ είσαι ασφαλής!  Κανείς δεν θα σε πάρει μακριά μου! " φωνάζει και σηκώνεται από το κρεβάτι.  Αντιγράφω την κίνησή του και στεκόμαστε ο ένας απέναντι από τον άλλο. Αντιμέτωποι

" Λοιπόν να σου πω κάτι;  Μόνο με τη θέλησή μου θα φύγω.  Για παράδειγμα τώρα, φεύγω! " φωνάζω και νιώθω τον λαιμό μου να κλείνει.  Τα νεύρα που έχουν μαζευτεί μέσα μου είναι πολλά!  Πιάνω τα ρούχα μου από την καρέκλα στο γραφείο απέναντι από το κρεβάτι. Όταν πάω να τον προσπεράσω, με πιάνει από το χέρι και πετάει τα ρούχα μου στο πάτωμα άτσαλα. 

" Τι κάνεις;!;!" διαμαρτύρομαι φωνάζοντας έξαλλη.  Με μια κίνηση με κολλάει πάνω του και νιώθω την ανάσα του στα χείλια μου.

" Από εδώ δεν φεύγεις.. " ψιθυρίζει πριν ενώσει τα χείλη μας σε ένα φίλο γεμάτο ένταση και πάθος.

For Your Eyes OnlyWhere stories live. Discover now