εισαγωγή

266 20 12
                                    

Niall Horan
16 years old today

Έγινα 16. Όταν ήμουν μικρός φοβόμουν τα χρόνια της εφηβείας που θα ακολουθουσαν. Είχα δίκιο. Μισώ το φρικιό, το ηλίθιο τέρας που βγαίνει από μέσα μου συνεχώς. Μισώ να μιλάω απότομα σε όλους, να τρελαίνομαι από το στρες του σχολείου, να νιώθω πως όλοι είναι εναντίον μου. Μισώ να ερωτεύομαι γλύκα κορίτσια που με το βλέμμα τους και το πανέμορφο χαμόγελο τους μου τρυπάνε την ψυχή.Μισω να ντρέπομαι να τις πλησιάσω και να τις χάνω μέσα από τα χέρια μου επειδή νομίζουν ότι αδιαφορώ γι αυτές.
Μισώ που έφυγε μετά από το καλοκαίρι, που γύρισε στην πόλη της και εγώ δεν έμαθα καν το όνομα της και που κάθε λεπτό πεθαίνω στη σκέψη πως δεν θα επιστρέψει αυτό το καλοκαίρι.Δεν ξέρω πως να φερθώ. Με μισώ γι αυτό. Όλοι με μισούν γι αυτό. Οι ανασφάλειες μου με έχουν κατακτήσει όμως κανείς δεν το βλέπει. Κανείς δεν έρχεται να με σώσει.

...

Γύρισα από το σχολείο φορώντας το ψεύτικο μου χαμόγελο. Κλείνοντας την πόρτα του σπιτιού μου αφού κατάλαβα πως είμαι μόνος εδώ, αφήνω το "χαμόγελο"να πέσει στο πάτωμα και να σπάσει σε χιλιάδες κομμάτια. Εξάλλου δεν μου αξίζει να χαμογελάω. Ούτε χαμογελάω αληθινά από τότε που έφυγε.

Πάω στο δωμάτιο μου. Κλείνω την πόρτα και πέφτω στο κρεβάτι. Τι όμορφο που είναι το κρεβάτι μου. Θα μπορούσα να μείνω εδώ για πάντα. Ανοίγω το κινητό μου και βάζω μουσική στα ακουστικά. Ανοίγω το instagram. Εεει 23 μηνύματα. Κι άλλες ευχές. Κι άλλοι άνθρωποι που μου εύχονται "χρόνια πολλά!" ή "να τα εκατοστησεις" χωρίς να γνωρίζουν πως εγώ δεν αντέχω πια αυτή τη ζωή.Απαντώ σε όλα βιαστικά. Στα περισσότερα κάνω απλά copy paste ένα "ευχαριστώ" με θαυμαστικό και το ηλίθιο χαμογελαστό emoji 😊
ΙΟΥ

Μου αρέσει να περνώ χρόνο στο instagram. Περισσότερο ανεβάζω καταθλιπτικά quotes. Δεν υπάρχει λόγος να ανεβάζω δικές μου φωτο. Ένας φυσιολογικός άνθρωπος θα έλεγε ότι δεν έχει φωτογένεια. Εγώ παραδέχομαι ότι απλά είμαι άσχημος ασχετα με το τι λέει η μητέρα μου.Το username μου είναι lonelyboy93. Ακούγεται σαν να είμαι από αυτές τις 13χρονες που νομίζουν ότι έχουν κατάθλιψη και χαρακωνονται. Αλλά δεν είμαι κορίτσι. Ούτε 13.Ουτε ξέρει κανείς ότι χαρακωνομαι. Παρ όλα αυτά όντως έχω κατάθλιψη. Παιρνω αντικαταθλιπτικά και πάω στον ψυχολόγο. How cool is that?

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚

Γειαα
Αυτό είναι το πρώτο μου fanfiction...Ελπιζω να πάει καλά!

Λυπάμαι που δεν είναι ολοκληρωμένη ιστορία απλά ανυπομονούσα να ανεβάσω και δεν άντεξα

Λοιπόν
Ελπίζω να με στηρίζετε
Να ψηφίζετε, να σχολιάζεται και να ασχολείστε γενικά ώστε να με βοηθάτε να συνεχίζω. Μην ξεχνάτε πως η γνώμη σας ειναι η σημαντικότερη

All the love  💕✨


Skinny Love [N.H]Where stories live. Discover now