✴40✴

41 7 0
                                    

Ο ήλιος κάνει την εμφάνισή του. O ουρανός παίρνει έναν αξιοθαύμαστο χρωματισμό, πολύ διαφορετικό από το συνηθισμένο μουντό καθημερινό γαλάζιο. Η προσοχή και των δυο μας είναι στραμμένη εκεί. Δεν μιλάμε. Θαυμάζουμε αυτή την ομορφιά. Την νύχτα που συναντά τη μέρα σε μια μάχη που τελικά η μέρα θα νικήσει. Μα παρόλο που ξέρουμε ποιος θα νικήσει, συνεχίζουμε να παρακολουθούμε το γεγονός με ενθουσιασμό. Για την ομορφιά, όχι για την κατάληξη που θα έχει.

"Σου άρεσε;"

"Πολύ!" απαντά με τις πρώτες αχτίδες του ήλιου να φωτίζουν τα υπέροχα κάστανα μάτια της

"Κι εμένα"

"Ξέρεις τι θα ήθελα να κάνω τώρα;"

"Αυτό σκόπευα να ρωτήσω"

"Θα ήθελα να δραπετευσω από την πόλη και να ακολουθήσω τον ήλιο μαζί σου"

"Αυτό είναι υπέροχο"

"Και ξέρεις που μας οδηγεί πάντοτε ο ηλιος;"

"Που;"

"Σε εκείνο το μερος που έχει ακουμπήσει την καρδιά μας. Ίσως το μερος αυτό από μόνο του να μην έχει τόσο μεγάλη ομορφιά. Όμως ξέρεις τι το κάνει ξεχωριστό; Αυτό που το κάνει ξεχωριστό είναι όλα όσα έχει βιώσει ο κάθε άνθρωπος εκεί. Εγώ εκεί που θα με οδηγήσει ο ήλιος αν τον ακολουθήσω έχω περάσει τις πιο όμορφες στιγμές απο τη ζωή μου. Εκεί που το πρόσωπο μου φωτίζεται και η καρδιά μου χαμογελάει στη σκέψη πως θα πάω, πως θα αφήσω την πόλη, την φασαρία, τη μουντή καθημερινότητα και πως θα πάω εκεί, εκεί που υπάρχει η ηρεμία, οι υπέροχοι ανθρωποι και η ψυχική γαλήνη."

"Και ποιο είναι αυτό το μέρος για εσένα;" ρωτάω με θαυμασμό για όλα όσα είπε παρόλο που είμαι σίγουρος για το ποια είναι η απάντηση

"Η πολη σου Niall, το Mullingar" χαμογελάει πλατιά. Χαμογελάω κι εγώ.

"Και για εμένα είναι το Mullingar, δεν θέλω να φεύγω ποτέ από εκεί. Εκτός.. "

"Εκτός τι;"

"Εκτός και αν φεύγω για να έρθω σε εσένα. Τότε δεν με νοιάζει η πόλη ή οτιδήποτε άλλο. Η χαρά μου που σε βλέπω είναι αρκετή"

"Αυτό είναι υπέροχο"

"Είναι απλά η αλήθεια"

"Τότε η αλήθεια ειναι υπέροχη"

"Όχι πάντα"

"Ναι αλλά εσύ μου λες πάντα την αλήθεια σωστά;"

"Φυσικά" λέω ειλικρινά "Απλά πολλές φορές δεν θα σου αρέσει η αλήθεια. Πολλές φορές η αλήθεια πονάει. Αλλά όσο και αν σε πονάει θα είμαι εδώ. Για οτιδήποτε πονάει, όχι μόνο για την αλήθεια."

Skinny Love [N.H]Where stories live. Discover now