Melanie
"Μπαμπά;"
Πάλι μόνη στο σπίτι.
Έρχεται σαββατοκύριακο ευτυχώς. Δεν χρειάζεται να κάτσω τώρα να "διαβάσω".Βάζω τη μουσική δυνατά.
🎵Saw your body language and I know how you're feeling, you look like the kind of girl who is tired of speaking, standing with somebody but he doesn't know what you like 🎶
"YOU CAUGHT MY ATTENTION YOU WERE LOOKING AT ME FIRST
SAW THAT I COULD TEACH YOU WAKING UP IN MY T-SHIRT"Χριστεε πως γινεται η φαλτσα φωνή του πατέρα μου να ακούγεται δυνατότερα από τα ηχεία;
"Μπαμπαααα. Ήσουν εδώ από την αρχή έτσι;"
"Φυσικά. Ήθελα απλά να ακούσω τη μουσική σου. Όταν ξέρεις ότι είμαι εδώ δεν την βαζεις να παίζει δυνατά."
"Μπαμπά σοβαρά κόψε το fangirling. Εννοώ υπάρχει λόγος που λέγεται fanGIRLING."
"Δεν είμαι fangirl ειμαι onedirectioner"
"Σισουλα είσαι"
"Ο καλά. Να δω ποιος θα σου αγοράσει εισιτήρια για τη συναυλία όταν θα θέλεις να πας καρότα στον Louis σου"
"Εσύ! Επειδή με αγαπάς πολύ. Και θα σου κάνω την χάρη να έρθεις μαζί μου για να μάθεις και κάτι άλλο εκτός από το ότι στον Louis αρέσουν τα καρότα. Και επειδή δεν έχω φίλες. Ουπς "
"Ποιος χρειάζεται φιλες όταν έχει πατέρα onedirectioner? Όχι εσύ πάντως"
Θα αρχίσω να βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο. Ή το δικό του. Ότι από τα δύο προκύψει
"Σαγαπαω μπαμπά. Άσε με τώρα μόνη"
"Περισσότερο. Εντάξει φεύγω.
YOU CAN CALL ME WHEN YOU FEEL LIKE IM YOUR GOOD TIME ILL BE YOUR TEMPORARY FI-""ΣΚΑΣΕ"
"Ναιι φυσικά και με αγαπάς. Πάω να πάρω τον αδελφό σου από το Μπάσκετ"
"Καιρός ήταν"
Ο πατέρας μου με αγαπάει πολύ. Υπερβολικά πολύ. Δεν συνειδητοποιεί ότι είμαι 15 χρονών γαϊδούρι.
.....
Εκείνη: Είσαι εκεί Niall?
Εκείνος: Πάντα για σένα.
Εκείνη: Κόψε τις χαριτωμενιες.
Μίλα μου για εκείνο το κορίτσι.Εκείνος: Λοιπόν...
Είμαι ένας αποτυχημένος άρα δεν κατάφερα ούτε το όνομα της να μάθω. Είναι πανέμορφη. Κάστανα μαλλιά και ματιά μα και πάλι ξεχωριστή. Το χαμόγελο της είναι υπέροχο. Όπως το βλέμμα της καθώς με κοιτάει και ο τρόπος που κοκκινίζει όταν την κοιτάω πίσω. Φαίνεται μικρότερη. Είναι κοντή σε σχέση με εμένα όμως δεν με ενδιαφέρει αυτό. Μίλα μου για εκείνον .Εκείνη: Λοιπόν θα έλεγα πως είμαι το ίδιο αποτυχημένη.Εχει παραμείνει ανώνυμος.Είναι ξανθός με γαλανα μάτια. Ψηλός και αδύνατος. Λίγο άχαρος αλλά απίστευτα γλυκός. Φαίνεται συχνά λυπημένος. Χαμογελάει σπάνια αλλά Θεέ μου έχει το πιο όμορφο χαμόγελο που έχω δει.
Εκείνος: Είναι αστείο γιατί έτσι θα περιέγραφα τον εαυτό μου. Χωρίς τις λέξεις απίστευτα γλυκός, όμορφο. Ξέρεις low self-esteem.
Εκείνη:ξερω. Η αυτοπεποίθηση σου είναι ανύπαρκτη. Θα μπορούσε να κάνει παρέα με τη δική μου.
Εκεινος: εμένα μου λες...
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...