"Θα επρεπε να επιστρέψω στο δωμάτιο μου τώρα, δεν θέλω να με ψάχνουν. Σε μισή ώρα σερβίρουν πρωινό. Θες να έρθεις για ένα ρομαντικό γεύμα;" ρωτάει η Melanie γελώντας με το γεγονός ότι χαρακτήρισε το πρωινό στο νοσοκομείο ρομαντικό γεύμα
"Θα μου άρεσε πολύ" λέω καθώς σηκώνομαι. Της δίνω το χέρι μου για να σηκωθεί κι εκείνη. Μαζεύω την κουβέρτα. Τι να την κάνω αυτή τώρα;
Κατεβαίνουμε τις σκάλες. Φτάνουμε στο νεκροτομείο και ακούμε κάποιες φωνές, ίσως γιατρών, και αναγκαζόμαστε να κρυφτούμε. Περιμένουμε για λίγο. Καταλαβαίνουμε πως βρίσκονται κοντά μας οπότε τρέχουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε προς την αντίθετη κατεύθυνση. Δεν θέλουμε να μας περάσουν για τρελούς. Εννοώ, τι θα μπορούσε να κάνει καποιος με μια κουβέρτα στο νεκροτομείο; Το πιο εύκολο να νομίσει κανείς είναι ότι ένας από εμάς αναστήθηκε και πήρε την κουβέρτα του ή κάτι. Φτάνουμε στις σκάλες και κατεβαίνουμε γρήγορα στον τέταρτο. Τώρα μπορούμε να φερθούμε φυσιολογικά. Η Mel γελάει με την μικρή μας 'περιπέτεια'. Κάνω το ίδιο κοιτάζοντας την στα μάτια. Κοκκινίζει. Χριστέ μου πόσο γλυκιά.
Παίρνουμε το ασανσέρ και τελικά φτάνουμε στο δωμάτιο της στον δεύτερο όροφο. Ανοίγουμε την πόρτα και ευτυχώς δεν μας περιμένει κανένας γιατρός μέσα. Κοιτώ το ρολόι στον τοίχο. Φτάσαμε πάνω στην ώρα. Το πρωινό θα σερβιριστεί σε 10 λεπτά. Η Melanie κάθεται στο κρεβάτι και εγώ στην καρέκλα δίπλα από αυτό.
"Θα μου λείψει η φάτσα σου Horan"
"Μόνο η φάτσα μου θα σου λείψει;"
"Ε ναι ο υπόλοιπος δεν κάνεις τίποτα"
"Θενξ γλυκούλα" λέω και ξινιζω τη μούρη μου. Γελάει με την έκφραση μου και προσπαθεί να την αντιγράψει. Είμαστε σίγουρα 15 και 16; Πιο πολύ για 3 φαινόμαστε.
Ξαφνικά η πόρτα ανοίγει και μια νοσοκόμα μπαίνει μέσα με το πρωινό της Melanie.
"Καλή όρεξη γλυκιά μου" της λέει. Τι αγενής. Σε εμένα δεν λέει καλή όρεξη. Ω σωστά υποτίθεται ότι το φαγητό είναι της Mel. Φεύγει και εμείς πλακωνόμαστε στο φαΐ. Πόσο ρομαντικό. Η Melanie έχει αρπάξει το πιάτο με τα γαλλικά κρουασάν και εγώ τρώω ψωμί με βούτυρο και μέλι. Η πραγματική διαμάχη γίνεται στο ποιος θα πιει τον φυσικό χυμό πορτοκάλι. Δεν της αρέσει αλλά ούτε και σε εμένα μα δεν γίνεται να τον αφήσουμε στον δίσκο καθώς υποτίθεται οτι ειναι απαραίτητος για εκείνη.
"Έχω μια ιδέα!" λέω και κατευθυνομαι προς το μπάνιο. Χύνω τον χυμό στον νιπτήρα και βγαίνω έξω περήφανος
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...