47

40 5 3
                                    

"Σε μισή ώρα φεύγουμε για το αεροδρόμιο μικρή" μου υπενθυμίζει ο αδελφός μου.

"Εντάξει, είμαι σχεδόν έτοιμη" λέω καθώς βάζω μια μπλούζα στην βαλίτσα. Για να δούμε.. Τι άλλο να πάρω μαζί μου; Πάω προς το μπάνιο. Παίρνω την οδοντόβουρτσα, τις κρέμες μου για την ακμή κλπ. Νομίζω πως τώρα τελείωσα. Ω περίμενε. Φοράω ακόμη πιτζάμες. Πόσο χαζή. Επιλέγω κάποια ρούχα που να με κρατήσουν άνετη στο ταξίδι και να μην με ζεσταίνουν. Χτενίζομαι και βάζω λίγο λιπ γκλος. Αρπάζω την βαλίτσα μου που ειναι πιο βαριά από εμένα πάρα τις προσπάθειες μου να είναι ελαφριά. Προχωρώ και καθώς φτάνω στην κουζίνα αντικρίζω τον αδελφό μου να πίνει καφέ.

"Τελείωσες; "

"Ναι" λέω με υπερβολική περηφάνια

"Chill, έφτιαξες μια βαλίτσα δεν διασφαλισες το μέλλον των παιδιών της Αφρικής"

"Τι είναι διασφαλισες; "

"Τι σε στέλνουμε σχολείο τόσα χρόνια;"

"ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑ"

"ΧΑΖΗ"

"Εντάξει αρκετά για τώρα, θα τσακωθούμε με τη μαμά αργότερα"

"Σωστο κι αυτό"

"Ο μπαμπάς; "

"Έφυγε νωρίς για τη δουλειά"

"Ειι. Δεν με χαιρέτισε"

"Σε φίλησε όταν κοιμόσουν"

"Δεκτό. Αλλά πως θα πάμε στο αεροδρόμιο; Δεν εχουμε καν αυτοκίνητο για να οδηγήσεις εσύ."

"Θα μας πάει ο Zayn"

"Oh o Zayn. Περίμενε. Ηταν εδώ χθες. Δεν θυμάμαι ποτε έφυγε"

"Γύρισα σπίτι στις 2 και κοιμοσασταν στον καναπέ με ανοιχτή την τηλεόραση. Ο Zayn ξύπνησε από τον ήχο της πόρτας αλλά εσύ κοιμόσουν πολύ βαριά. Σε πήγαμε στο δωμάτιο σου και μετά ο Zayn έφυγε"

"Oh" γελάω αμηχανα

Η πόρτα χτυπάει και ο Ashton την ανοίγει μιας και στέκεται δίπλα. Ο Zayn μπαίνει μέσα καθως χαμογελάει πλατιά. Είναι τόσο όμορφος όταν χαμογελαει. Τα μάτια του λάμπουν και κάνουν και την ψυχή οποιουδήποτε τον κοιτάει να λάμπει.

"Γεια σας. Έτοιμοι να φύγουμε;"

"Ναι" απαντάμε ομόφωνα

Τα δύο αγόρια αναλαμβάνουν να κουβαλήσουν όλες τις αποσκευές όποτε εγώ απλά κατεβαίνω τα σκαλιά της πολυκατοικίας. Φτάνουμε στο ισόγειο και καθως ανοίγω την εξώπορτα της πολυκατοικίας ο ζεστός αέρας μου χτυπά το πρόσωπο. Φορτώνουν τα πράγματα στο αυτοκίνητο και εγώ κάθομαι στο πίσω κάθισμα. Ύστερα από λίγο ο Zayn κάθεται στη θέση του οδηγού και ο Ashton δίπλα του. Η διαδρομή για το αεροδρόμιο είναι περίπου 20 λεπτά. Προλαβαίνουμε άνετα μιας και η πτήση μας φεύγει σε 45 λεπτά οπότε δεν ανησυχώ. Τα αγόρια μιλούν σχετικά με ποδόσφαιρο πράγμα που δεν με ενδιαφέρει οπότε αποφασίζω να ασχοληθω με το κινητό μου. Ευτυχώς έχω κάποια Megabytes να ξοδέψω.

Skinny Love [N.H]Where stories live. Discover now