✨30✨

49 7 10
                                    

"Τα εννοούσες όλα αυτά;" ρωτώ καθώς προσπαθώ να σταματήσω να κλαίω
"Ηρέμησε Mel. Ναι αλήθεια τα εννοούσα. Σε παρακαλώ μην αφήνεις τη γνώμη της κάθε ηλίθιας να σε επηρεάζει. Είσαι υπέροχη. Θα περάσουμε ωραία μαζί σήμερα. Σταμάτα να κλαις. Θες να πάμε για νερό;"
"Ναι" λέω σιγανά σκουπίζοντας τα δάκρυα μου
Βγαίνουμε στο σχολικό διάδρομο. Είναι το ίδιο γεμάτος με κόσμο όσο η αίθουσα εκδηλώσεων. Προχωράμε σπρωχνοντας τον κόσμο για να μπορέσουμε να περάσουμε. Φτάνουμε στον ψύκτη. Πίνω νερό και ρίχνω λίγο στο πρόσωπο μου για να φύγει τελείως το μακιγιάζ μου μιας και έχω γίνει σαν κλόουν. Βέβαια χωρίς μακιγιάζ θα είμαι σαν μούμια. Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο. Ο Zayn μου δίνει ένα χαρτομάντιλο για να σκουπίσω το πρόσωπο μου.
"Είσαι εντάξει;" ρωτάει απαλά
"Έτσι λέω. Εσύ είσαι εντάξει; Δεν θες να ξεράσεις ή κάτι; Δεν νομίζω να με έχεις δει ξανά χωρίς μακιγιάζ"
Με κοιτάει ξανά στα μάτια. "Είσαι πιο όμορφη έτσι. Πάμε πισω;"
"Ναι" λέω με σιγουριά

Επιστρέφουμε στην αίθουσα η οποία έχει περισσότερο κόσμο από πριν. Και ο διαδρομος έχει αδειάσει άρα υποθέτω πως είναι ώρα για μουσική.

Τα 4 αγόρια ανεβαίνουν στην σκηνή. Ο Luke αρπάζει ένα μικρόφωνο και μίλα στο κοινό.
"Γεια σας είμαστε οι 5SOS, είμαι ο Luke, αυτοί είναι ο Calum, o Ashton και ο Michael. Θα τραγουδήσουμε για εσάς σήμερα. Ελπίζουμε όλοι σας να περάσετε όμορφα" Τα φώτα σβήνουν και παραμένουν μόνο τα φώτα της σκηνής ανοικτά.

"Θες να χορέψουμε;" ρώτα ο Zayn δινοντας μου το χέρι του
"Φυσικά" λέω "Αλλά δεν νομιζω πως η μουσική των 5SOS είναι για αργό χορό" λέω γελώντας "Έλα θα σου δείξω"

Ξεκινούν με το Permanent Vacation, ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια

"Το ξέρεις αυτό το τραγούδι;"
"Ίσως το έχω ακούσει μια δυο φορές. Κάτι μου θυμίζει" απαντά ο Zayn

"Σου αρέσει;"
"Πολύ"
"Κι εμένα, είναι από τα αγαπημένα μου" λέω με ενθουσιασμό

Heyy I'm doing fine and I know I'm out of life so let's sing this one more time it goes destination permanent vacation

Τραγουδάμε και οι δυο καθώς χορεύουμε. Ο Zayn φαίνεται να περνάει καλά. Κι εγώ περνάω καλά. Προσπαθώ να ξεχάσω αυτό που μου έκανε η Jennifer. Ακούμε ακόμη πολλά τραγούδια και ο αδελφός μου μου κάνει νόημα ότι θέλει να μου πει κάτι. Πλησιάζω στη σκηνή και κάθομαι αριστερά της και ο Ashton σκύβει για να μου μιλήσει.
"Ωω ναι, τέλεια ιδέα θα τον ρωτήσω!" λέω στον αδελφό μου με ενθουσιασμό

Skinny Love [N.H]Where stories live. Discover now