"ΝΙΑLL"ακούω τη φωνή του Liam στον ύπνο μου
"Niall σήκω επιτελους θα αργήσεις στο σχολείο"
"Χέστηκα Liam"
"Σου έφτιαξα τηγανιτές"
"Αντε θα σου κάνω τη χάρη να σηκωθώ"
"that's my Niall"
.....
Βαριέμαι αφόρητα να πάω στο σχολείο. Όλοι εκεί θέλουν το κακό μου. Φτάνω στην στάση του λεωφορείου. Για κακή μου τύχη το σχολείο είναι αρκετά μακριά. Τουλάχιστον αν αργώ μπορώ να λέω ότι άργησε το λεωφορείο...
Πρώτη ώρα χημεία. Γιατί
Γιατί
ΓιατιιιΦτάνω στο προαύλιο και το κουδούνι έχει ήδη χτυπήσει. Καθόλου ασυνήθιστο για εμένα.
Χαιρετώ όλα τα παιδιά που συναντώ στους διαδρόμους. Ακόμα και την Holy. Την μισώ. Με κράζει επειδή την κράζω κι εγώ. Λογικό. Εγώ τουλάχιστον δεν είμαι το τσουλάκι του σχολείου. Πολλοί λένε ότι μου φέρεται έτσι επειδή είμαι ο μόνος στο σχολείο που την γράφει. Όπως και να έχει είναι ενοχλητική.Μπαίνω στην τάξη και απολογούμαι για την καθυστέρηση. Κάθομαι στο θρανίο δίπλα στον Harry.
"Καλημερα Χαζζα"
"Καλημέρα. "
Ε ύστερα κοιμηθήκαμε όλη την υπόλοιπη ώρα
Στην κυριολεξία
Είμαστε στο τελευταίο θρανίο οπότε δεν έχουμε πρόβλημαΒγαίνουμε διαλλειμα. Επιτέλους. Νομίζω πως ειναι περιττό να πω ότι μόνο με τον Harry κάνω παρέα στο σχολείο. Δεν είμαι από τους κοινωνικούς τύπους με τους πολλούς φίλους και τη φήμη. Είμαι ένα απλό ξανθό αδύνατο παιδί που πάει στο σχολείο με τη φόρμα. Και μερικές φορές όταν φορτιζεται παίρνει αντικαταθλιπτικά για να μην βλαψει τον εαυτό του. Απόλυτα φυσιολογικό. Για εμένα. Έτσι μεγάλωσα, άλλωστε. Με τον Harry έχουμε αναπτύξει εμπιστοσύνη. Είμαστε φίλοι από το νηπιαγωγείο. Ειναι απλά ένας κατεστραμμένος έφηβος σαν εμένα. Τίποτα ιδιαίτερο. Απλά χαμογελάει περισσότερο. Λογικό, δεν έχουν όλοι κατάθλιψη.
"Niall σκέφτεσαι ακόμα εκείνη την κοπέλα απο το καλοκαίρι"
"Πιθανότατα κάθε ώρα και λεπτό"
"Όχι δεν ήταν ερώτηση. Πρέπει να ξεκολλήσεις λιγάκι φίλε. Έχεις τρελαθεί με εκείνη. Σκέψου κάτι άλλο. Προσπάθησε να μιλάς με άλλους για να ξεχνιέσαι. Κάνε κάτι για να ηρεμήσεις. Θα την δεις το καλοκαίρι. Υπόσχομαι θα είναι εδώ"
"Σε ευχαριστώ για την υποστήριξη Χαζ. Εισαι πολύ σημαντικός. Ξέρεις κάτι; Μιλάω με μια κοπέλα τώρα. Την λένε Melanie. Το μόνο που ξέρω είναι πως είναι μελαγχολική σαν και εμένα και πως ακούμε την ίδια μουσική, όμως πιστεύω πως είναι μια καλή αρχή. Φαίνεται να έχουμε πολλά κοινά"
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...