Niall
-Ξύπνα μικρέ
- Πέντε λεπτά μαμά
-Σου ακούγομαι για τη μαμά σου;
- Φύγε Liam και μα το Θεό άσε με να κοιμηθώ είναι Σάββατο
-Σηκω επιτέλους!
-Πωω καλάΎστερα από λίγο σηκώνομαι. Γιατί με κοιτάει έτσι;
-Φιλε τι ώρα κοιμήθηκες εχθές;
-Εμ ας πούμε ότι απλά δεν κοιμήθηκα
- Πρέπει να κοιμάσαι χαζέ. Τέλος πάντων θα το συζητήσουμε κάποια άλλη στιγμή αυτό. Πήγαινε να ντυθείς.
-Καμια προτίμηση στο τι να βάλω;
-Τον ουρανό με τα άστρα και τη γη με τα λουλούδια
-ΈγινεΒάζω απλά μια άσπρη μπλούζα με ένα τζιν. Τρέχω στην κουζίνα και παίρνω τα γυαλιά ηλίου μου και αρπάζω το κουτί με τις τσίχλες.
Μπαίνω στο αυτοκίνητο. Ο Liam προφανώς δεν σκοπεύει να μου πει που πάμε.
Οδηγεί εδώ και μισή ώρα. Δεν έχω ιδέα που πάμε αλλά απολαμβάνω τη θέα από το παράθυρο.
Αργότερα λαμβάνει μια κλήση
Ακούω τη φωνή ενός άνδρα αλλά δεν την αναγνωρίζω
-ναι... Ναι... Όχι δεν το ξέρει...σε μισή ώρα περίπου....χαχαχ εντάξει τα λέμεΑχα... Άρα έχουμε άλλη μισή ωρα ταξίδι προφανώς. Ας ευχαριστηθω το ταξίδι στο καπου-μιση-ωρα-μακρια λοιπόν.
Ω όχι ελπίζω μόνο να μην είναι κάποια από τις ηλίθιες εκπλήξεις των γονιών μου. Κάθε φορά που γυρνάνε από ταξίδι κάνουν κάτι τέτοια. Τα έχω βαρεθεί πια.
"Θα μου δώσεις κάποιο στοιχείο για το που στο καλό με πας;"
"Ας πούμε απλά ότι θα σου αρέσει"
Οκ. Είναι σίγουρα κάποια έκπληξη των γονιών μου. Μόνο αυτό μου έλλειπε.
Μετά από λίγη ώρα φτάνουμε σε ένα τεράστιο πάρκινγκ. Ένα κόκκινο αυτοκίνητο φτάνει και παρκάρει δίπλα μας. Ένας ψηλός τύπος με ξανθά μαλλιά βγαίνει από το αυτοκίνητο και ο αδελφός μου κάνει το ίδιο. Ανοίγει και τη δική μου πόρτα. Βγαίνω έξω. Μιλάνε για αρκετή ώρα. Δεν μπορω να ακούσω τι ακριβώς λένε. Καταλαβαίνω παρ όλα αυτά από τη φωνή του ότι αυτός είναι με τον οποίο μιλούσε πριν ο Liam στο κινητό.
Πλησιάζουν ξανά στα αυτοκίνητα.
"Περιμενε εσύ μοιάζεις με.. "
"Με τη Melanie; Λογικό. Ακολουθήστε με" μου απαντάειΜπαίνει στο αυτοκίνητο περιμένοντας να κάνουμε κι εμείς το ίδιο
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Αν δεν μπορούσατε να το ανοίξετε πριν συγγνώμη αλλά έπρεπε να το διαγράψω επειδή είχε αποθηκευτει το μισό οπότε το ξαναεγραψα
Το επόμενο σύντομα;)
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...