✨38✨

44 8 4
                                    

Niall

Εγώ και η Melanie αναλαμβάνουμε να φέρουμε την τούρτα από το ψυγείο. Περπατάμε αθόρυβα στους διαδρόμους μη θέλοντας να προκαλέσουμε ταραχή στους ασθενείς. Φτάνουμε επιτέλους στο σωστό γραφείο όπου βρίσκεται το ψυγείο. Μπαίνουμε μέσα σιγά σιγά κλείνοντας την πόρτα πίσω μας αφού έχουμε δει πως είμαστε μόνοι στο δωμάτιο. Η Melanie ανοίγει την πόρτα του ψυγείου και βλέπουμε την τούρτα μέσα του. Πω πεινάω.

"Να την πάρω εγώ;" ψιθυρίζω
"Οχι"
"Γιατί όχι;"
"Γιατί σε έχω ικανό να την φας μέχρι να επιστρέψουμε"
"Αστείο. Εγώ απλά ήθελα να σε βοηθήσω σε περίπτωση που είναι βαριά"
"Όχι είναι εντάξει."

Ανοίγω αργά την πόρτα κοιτώντας απ έξω. "Πεδίο ελεύθερο" λέω και η Melanie γελάει με το πόσο σοβαρα το έχω πάρει αυτό. "Σκάσε" γελάω κι εγώ κοροϊδεύοντας τον εαυτό μου. Επιστρέφουμε στην αποθήκη όπου όλοι μας περιμένουν. Ακουμπάμε την τούρτα ανάμεσα σε όλους. Καθόμαστε κι εμεις και η Mel ανάβει τα κεράκια. Τραγουδάμε σιγανά το τραγούδι.

🎶🎶Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Ashton, happy birthday to youuuu🎶

Είναι αστείο που πρέπει να κάνουμε ησυχία. Όταν ο Ashton σβήνει τα κεράκια χτυπώ τους δυο μου δείκτες μεταξύ τους για να μην χειροκροτήσω κανονικά και κάνω πολύ θόρυβο. Οι υπόλοιποι γελούν μαζί μου αλλά αποφασίζουν να ακολουθήσουν τις γελοίες κινήσεις μου.

"Έμ έχουμε ένα μικρό προβληματάκι" ανακοινώνει ο Liam. Όλοι τον κοιτούν με περιέργεια. "Απλά όπως έβαζα τα πράγματα πίσω στις τσάντες όπου ήταν μάλλον ξέχασα τα πιατάκια" χαμόγελα αμηχανα ξύνοντας το πίσω μερος του κεφαλιού του.
"Αλλά έχουμε κουταλάκια" λέει ο Zayn
"Τότε δεν υπάρχει πρόβλημα" λέει η Melanie. "Θα κόψουμε την τούρτα σε κομμάτια και θα πέσουμε από πάνω σαν τα γουρούνια, υποθέτω" λέει καθώς γελάει. Είναι τόσο γλυκιά Θεέ μου.

Κανενας δεν φαίνεται να ενοχλείται από αυτή την ιδέα. Χωρίζουμε την τούρτα σε κομμάτια με τη σπατουλα. Αν λέγεται έτσι. Δεν έχω ιδέα. Κάτι τέτοιο. Αρπάζουμε από ένα κουταλάκι και καταβροχθίζουμε την τούρτα. Κυριολεκτικά. Σε πέντε λεπτά έχει εξαφανιστεί. Σοβαρα δεν έμεινε ούτε ένα ψίχουλο.

"Χάλια ήταν" ειρωνεύομαι
"Πω ισχύει" λέει ο Λουι
"Ναι ιου γιατί να το φας αυτό το πράγμα; Τι τούρτα ήταν αυτή που μου φέρατε;" γελάει ο Ashton. Όλοι γελάνε με τα παράδοξα σχόλια μας.

"Μάλλον χρειαζόμαστε χαρτοπετσέτες" σχολιάζει η Lena
"Πες μου ότι πήρες τις χαρτοπετσέτες" ψιθυρίζει ο Zayn στον Liam μα όλοι τον ακούμε γιατί έχουμε συνηθίσει τους ψιθύρους θέλοντας να μην προκαλούμε ταραχή στο νοσοκομείο.
"Εμ" λέει ο Liam κάνοντας μια γκριμάτσα ντροπής "Συγγνώμη;"
"LIAMMM" φωνάζουν όλοι

Skinny Love [N.H]Where stories live. Discover now