Niall
Το τουρνουά ήταν πολύ ενδιαφέρον. Υπήρχαν κάποιοι που έπαιζαν πραγματικά πολύ καλά. Η Melanie φαινόταν ευχαριστημένη. Ήταν το πρώτο τουρνουά που είχε παρακολουθήσει από κοντά. Χαίρομαι που ήμουν μαζί της. Με ρωτούσε πολλές ερωτήσεις αλλά δεν έγινε εκνευριστική.Οταν τελείωσε ο Ashton τηλεφώνησε στον πατέρα του. Εκείνος προσκάλεσε εμένα και τον Liam για δείπνο. Ή τέλος πάντων να παραγγείλουμε πίτσα. Λατρεύω το γεγονός ότι η Melanie και οι δικοι της τρώνε τόσο συχνά πίτσα. Τώρα όμως ειμαι πολύ αγχωμένος για το τι θα πει ο πατέρας τους για εμάς.
Γυρνάμε πίσω στο σπίτι τους. Η Melanie μου λέει συνεχώς να ηρεμήσω και ότι ο μπαμπάς της δεν θα με δαγκώσει ή κάτι και εγώ χαμογελάω νευρικά.
Ανεβαίνουμε ξανά τα σκαλιά. Ανυπομονώ να ερθει η μερα που θα τα ανεβαίνω ήρεμα χωρίς άγχος γιατί η Mel θα είναι αληθινά δική μου.
Χτυπάμε το κουδούνι και ένας 45χρονος άντρας με καστανά μαλλιά και ελάχιστες λευκές τρίχες ανοίγει την πόρτα. Έχει ένα γοητευτικό χαμόγελο στα χείλη του. Μοιάζει με τη Mel μου.
"Καλησπέρα σας νεαροί μου." λέει φιλικά
"καλησπέρα σας"απανταει ο αδελφός μου και εγώ ύστερα από λίγο διστακτικά.Ο Ashton με τη Melanie πηγαίνουν να αλλάξουν ρούχα. Εμείς παραγγέλνουμε πίτσα.
"Έμ για να δούμε. 50 πίτσες πιστεύω είναι αρκετές αν κι εσείς τρώτε σαν εμάς." αστειεύεται ο Peter
Γελάμε και οι δυο νευρικά
"Νομίζω πως 4 είναι εντάξει, τι λέτε;" σπάει τη σιωπή μετά από λίγο ο Liam
"Καλή ιδέα" συμφωνώ ταυτόχρονα με τον Peter
Παραγγέλνουμε και ο Ashton με τη Melanie επιστρέφουν
"Θα δούμε σήμερα ταινία μπαμπά;"
"Έχω το δεύτερο μέρος της τρίτης ταινίας των Hunger Games!"απαντά ο Peter με ενθουσιασμό
"OMG ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ HUNGER GAMES" λέω αυθόρμητα
Όλοι συμφωνούν μαζί μου
Έρχεται η πίτσα και η ταινία ξεκινάει. Καθόμαστε στον καναπέ. Ο Liam με τον Ashton στις άκρες και εγώ με τη Mel στη μέση. Ο Peter κάθεται στη πολυθρόνα του και χαίρεται με όλους μας.Δεν μπορω να πω όσες φορές και να δω αυτήν την ταινία δεν τη βαριέμαι ποτέ. Επίσης το Δουβλίνο έχει πιο ωραία πίτσα από το Mullingar να πω την αλήθεια. Αλλά η πίτσα από το Mullingar θα ειναι πάντα μοναδική.
Melanie
Η ταινία ήταν τέλεια. Όπως και η πίτσα. Duh. Παρατηρούσα τον Niall ήταν τόσο ενθουσιασμένος με την ταινία. Χαιρόμουν να τον κοιτάω. Κάποιες φορές με αποσπούσε από την ταινία και δεν ήξερα τι γινόταν αλλά δεν πειράζει. Του άξιζε.
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...