〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰Τώρα μου χαϊδεύει τα μαλλιά
"Οι άνθρωποι που αγαπιούνται ξανασυναντιούνται μια μερα πριγκίπισσα" λέει καθησυχαστικά
Μου φίλα το μάγουλο
Τα χείλη του είναι τόσο απαλά
Σιγοτραγουδαει στο αυτί μου καθώς απομακρύνει μια τούφα των μαλλιών μου από το πρόσωπο μου🎶"I want to write you a song
One as beautiful as you are sweet with just a hint of pain for the feeling I get when you are gone I want to write you a song"🎶Λατρεύω τη φωνή του. Ακούγεται σαν άγγελος που έπεσε από τον ουρανό
"Αλήθεια νιώθεις πόνο όταν είμαι μακριά σου Niall? Εγώ αυτό νιώθω, αλήθεια. Μου έλειψες τόσο πολύ."
Δεν απαντά. Συνεχίζει να με κοιτά με τα γαλανά του μάτια. Υπάρχει κάτι που δεν αναγνωρίζω μέσα τους. Δεν νιώθω να με αγαπά πλέον.Ειναι σαν να κοιτά κάποιο άτομο που του είναι αδιάφορο.
"Niall νιώθεις αλήθεια πόνο όταν είμαι μακριά σου;" Κενό "Απάντησε μου" "Niall σε παρακαλώ μίλα μου"
Προσπαθώ να αγγίξω τα κόκκινα μάγουλα του μα εξαφανίζεται από μπροστά μου.
Ξεκινάω να κλαίω ασταμάτητα "Υποσχέθηκες πως θα είσαι για πάντα δίπλα μου" "γύρνα πίσω σε παρακαλώ" προσπαθώ να φωνάξω μα δεν βγαίνει λέξη από το στόμα μου
"Συγγνώμη γλυκιά μου. Δεν μπορω να είμαι δίπλα σου τώρα. Θυμήσου τι σου είπα. Θα βρεθούμε ξανά. Θα σε αγαπάω πάντα . Το υποσχέθηκα"
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰Πετάγομαι στον ύπνο μου
Είμαι ιδρωμένη
Οι εφιάλτες μου δεν θα τελειώσουν ποτέ. Ποτέ δεν θα δεχτώ ότι με αγαπάει ο οποιοσδήποτε. Πάντα θα νομίζω πως ο Niall δεν θα γίνει ποτέ δικός μου. Τι κι αν δεν κρατήσει την υπόσχεση του; Δεν ξέρω τι θα κάνω.Θα είμαι δυστυχισμενη ξανά. Το έχω συνηθίσει τόσο καιρό όμως αυτό δεν σημαίνει πως μου αρέσει. Μισώ να είμαι 14 χρονών, παιδί στην ουσία, και να μην μου αρέσει η ζωή μου.Μισώ να μην μου αρέσει ο εαυτός μου εξωτερικά και εσωτερικά και να μην δείχνω ποτέ και σε κανέναν τι αξίζω επειδή δεν ξέρω καν τι αξίζω.
Νομίζω πως είμαι απλά ένα σκουπίδι παρά όλα όσα λένε οι άνθρωποι για εμένα. Χαμογελώ κάθε φορά που ακούω τα θετικά τους σχόλια όμως είναι σαν ποτέ να μην τα παίρνω στα σοβαρά. Λες και το να λένε οι άλλοι καλά πράγματα για μενα είμαι αφύσικο.
Μισώ την χαμηλή μου αυτοπεποίθηση και τις ανασφάλειες μου. Έχω μάθει να ζω με αυτές. Με έχουν στοιχειώσει όμως.
Θέλω απλά έναν άνθρωπο σαν τον Niall. Ξέρω πως με αγαπάει πραγματικά. Ταυτόχρονα όμως δεν μπορώ να το αποδεχτώ. Γιατί να είμαι τόσο προβληματική; Μακάρι να μπορούσα να τον έχω κοντά μου. Να τον έβλεπα μόνο μια φορά.
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...