"Niall?"
"Ναι μαμά"
"Μπορείς να έρθεις λιγάκι σε παρακαλώ;" λέει η μητέρα μου και πηγαίνω προς το σαλόνι για να τη συναντήσω. Είναι καθισμένη στην πολυθρόνα και τα μικροσκοπικά της πόδια ακουμπούν πάνω στο τραπέζι. Διαβάζει ένα περιοδικό φορώντας τα γυαλία της. Μου χαμογελάει καθώς την πλησιάζω
"Όλα εντάξει μαμά;" τη ρωτώ ήρεμα
"Ναι Niall μου όλα καλά. Πες μου για εσένα. Είσαι καλά; Θα ορκιζόμουν πως απο την ημέρα που έφυγα δεν λείπει κανένα αντικαταθλιπτικό χάπι απο το κουτί.Χαιρομαι γι αυτό"
"Ναι μαμά ε.. έχεις δίκιο!" λέω διστακτικά ρίχνοντας ένα χαμόγελο "Εγώ απλά νιώθω εντάξει τώρα... Τα πάω καλύτερα με το σχολείο και νιώθω εντάξει σε γενικές γραμμές...Ειμαι καλά"
"Χαίρομαι ιδιαίτερα γι αυτό. Συγγνώμη αν γίνομαι αδιάκριτη αλλά ρωτάω απο ενδιαφέρον... Αλλαξε κάτι και είσαι τόσο..τοσο καλά;"
"Όχι εγώ απλά αποφάσισα να προσπαθήσω να είμαι πιο αισιόδοξος. Βλέπεις έχω βαρεθεί τους ψυχολόγους και τα χάπια. Θέλω να είμαι καλά. Η θέληση εξάλλου νικάει πολλές φορές!"
"Συμφωνώ με αυτό γλυκέ μου" λέει κοιτώντας με σαν να θαυμάζει τα λόγια μου "Μα είναι σίγουρα μόνο αυτό;"
Ο Liam ίσως της μίλησε. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Λατρεύω να μιλάω με τη μητέρα μου για τα πράγματα που με ευχαριστούν. Η Melanie ειναι ένα από αυτά. Εξάλλου η μητέρα μου πάντα ήταν η καλύτερη μου φίλη. Μόνο αυτή εμπιστευόμουν. Ποτέ δεν ήμουν ανοιχτό άτομο ούτε φιλικός σε άλλα παιδιά.
"Λοιπόν μαμά.. Θυμάσαι που σου έλεγα για εκείνη την κοπέλα; Από το καλοκαίρι; Έμ ακούγεται απίθανο το τι μας συνέβη. Την ημέρα τον γενεθλίων μου ανάρτησα μια φωτογραφία από τα παπούτσια που μου πήρε ο Liam και μια κοπέλα μου είπε χρόνια πολλά. Ξεκινήσαμε να μιλάμε και για να μην τα πολυλογώ ανακάλυψα ότι ήταν εκείνη. Την λένε Melanie τελικά. Όμορφο όνομα έτσι; Όμορφο όπως εκείνη. Μαμά πρέπει να δεις πως με κοιτάει. Πραγματικά με κάνει χαρούμενο. Και θυμάσαι που ο Liam σου έλεγε για εκείνο το τουρνουά γκολφ; Ήταν στο Δουβλίνο. Κι εκείνη μένει στο Δουβλίνο. Και ανακαλύψαμε πως και ο αδελφός της θα πήγαινε στο τουρνουά. Έτσι ήρθε και εκείνη. Την είδα. Και περασαμε πολύ όμορφα. Είναι ακόμα υπέροχη όπως το καλοκαίρι. Και μου είπε ότι με αγαπάει. Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι την είχα μπροστά μου να μου το λέει αυτό. Και στο τέλος την φίλησα. Ήταν αλήθεια υπέροχα. Ήμουν πολύ λυπημένος που θα έφευγα αλλά είμαι εντάξει. Ανυπομονώ να την ξαναδώ"
Σε όσο μου πήρε να τα πω όλα αυτά η μητέρα μου με κοιτούσε ευχαριστημένη με τα αστέρια στα μάτια της να λάμπουν. Η μαμά μου είναι πραγματικά υπέροχη. Οι όμορφες ρυτίδες που έχουν σχηματιστεί στο πρόσωπο της από τον χρόνο. Το χαμόγελο της. Τα όμορφα της μάτια. Το μικροσκοπικό της σώμα και η ζωντάνια της. Είναι αληθινά πανέμορφη. Μου συμπαρασταθηκε σε όλη μου τη ζωή. Ποτέ δεν θα ξεχάσω τι έχει κάνει για εμένα. Σαν έφηβος φυσικά θυμώνω μαζί της συνεχώς. Θαυμάζω όμως τον τρόπο που με ανέχεται όταν δεν έχω δίκιο. Λυπάμαι που ώρες ώρες δεν την σέβομαι και που υψώνω τη φωνή μου στο άτομο που μου έμαθε να μιλάω και που αφιέρωσε την ζωή του σε εμένα. Προσπαθώ τουλάχιστον να την κάνω να χαμογελάει που και που. Χαίρομαι πολύ όταν τα καταφέρνω.
"Πωπω Niall! Αυτή η κοπέλα σε κάνει αληθινά χαρούμενο" λέει με ευχαρίστηση "Τα μάτια σου λάμπουν όταν μιλάς για εκείνη. Φαίνεται ιδιαίτερα συμπαθητική. Θέλω να τη γνωρίσω. Να γνωρίσω τη χαρά του γιου μου. Ακούγεται τόσο υπέροχο αυτό.Την αγαπάς Niall; Είμαι σίγουρη ότι τον αγαπάς. Είσαι αλήθεια ευτυχισμένος"
"Ναι μαμά την αγαπάω. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι ποτέ μου. Θα σου τη γνωρίσω το συντομότερο δυνατόν. Υπόσχομαι!"
"Ανυπομονώ!"
"Κι εγώ Maura. Δεν φαντάζεσαι πόσο"
🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚
Χελλοου:))
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για την υποστήριξη
Σημαινει πολλά για εμέναΛοιπόν να ένα son and mother moment . Ελπίζω να σας άρεσε
Σημαντικό 👇👇
Κάντε μου μια χαρη:
Επισκεφτείτε την sunsinehemmo και ρίξτε μια ματιά στην ιστορία της! Αξίζει να μάθετε πως τα πάει η δική της Melanie 😊💛👏
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...