✴28✴

44 8 6
                                    

Zayn

Τρώω μεσημεριανό με τους δικούς μου. Ύστερα κάθομαι λίγο να ηρεμήσω και στις 6 ξεκινάω να ετοιμάζομαι. Ποιος είπε ότι τα αγόρια δεν χρειάζονται χρόνο να ετοιμαστούν; Εξάλλου το πάρτι είναι στις 9. Κάνω ένα μπάνιο για να είμαι φρέσκος. Αποφασίζω να φορέσω κάτι που να ταιριάζει με τα ρούχα της Melanie. Τι σόι συνοδός θα είμαι αν φορέσω κάτι αντίθετο; Μετά από αρκετή ώρα σκέψης αποφασίζω να φορέσω ένα λευκό πουκάμισο με το μαύρο μου κουστούμι. Α και φυσικά τη μαύρη μου γραβάτα. Ντύνομαι και φοράω τα παπούτσια μου. Επιστρέφω στο μπάνιο. Χριστέ μου γιατί είναι έτσι τα μαλλιά μου; Τα φτιάχνω καλύτερα με λίγο ζελέ. Έχω καιρό να βάλω από αυτό το πράγμα. Αλλά αφού το θέλει η περίσταση γιατί όχι; Βάζω κολόνια. Πιστεύω ότι είμαι έτοιμος. Κατεβαίνω τις ξύλινες σκάλες του σπιτιού μου. Πριν κατέβω το τελευταίο σκαλί ακούω τη φωνή της υπέροχης μητέρας μου.
"Κοιτα να δεις! Δεν ήξερα ότι αυτός ο πρίγκιπας ζει στο σπίτι μου!" λέει με θαυμασμό. Δεν απαντάω αλλά προφανώς έχω γίνει κατακόκκινος. Η γνώμη της μητέρας μου πάντα μετράει και χαίρομαι που της αρέσω.
"Ευχαριστώ μαμά" απαντάω τελικά χαμογελώντας.
"Θα πας σε εκείνο το πάρτι που έλεγες;" ρώτα ύστερα από λίγο.
"Ναι"
"Και ποια είναι η τυχερή που θα συνοδεύσεις;"
"Η Melanie. Η κοπέλα από απέναντι; Κάθεται δίπλα μου στην τάξη"
"Ωω αυτή η κοπέλα είναι πολύ γλυκιά και πανέμορφη"
"Τη γνωρίζεις;" λέω ξαφνιασμενος
"Ναι είχα παει στο σπίτι τους προχθές. Το αυτοκινητο του πατέρας της εμποδίζει την είσοδο στο γκαράζ μας. Άνοιξε εκείνη την πόρτα και της ζήτησα ευγενικά να με βοηθήσει και φώναξε τον πατέρα της ο οποίος ζήτησε συγγνώμη. Ευγενέστατοι άνθρωποι."
"Μάλιστα" λέω με ενδιαφέρον
"Ναι..Η κοπελιά σου έχει υπέροχο χαμόγελο."
"Δεν είναι κοπελιά μου μαμά"
"Τότε θα γίνει υποθέτω;"
"Δεν νομίζω. Δεν φαίνεται να της αρέσω. Είμαστε φίλοι απλά"
"Ναι καλά. Ο πρίγκιπας μου έχει την ικανότητα να μαγεύει όλες τις κοπέλες. Γιατί όχι εκείνη;"
"Ωω έλα μαμά" λέω και γελώ αμηχανα. "Νομίζω ήρθε η ώρα να φύγω" λέω καθώς κοιτώ το ρολόι μου. Η ώρα είναι ήδη 8:30. Πέρασε γρήγορα. Η μητέρα μου με αγκαλιάζει. Τη φιλω στο μάγουλο καθώς κατευθύνομαι προς την πόρτα.
"Να προσέχεις!" μου λέει
"Υπόσχομαι" απαντώ
"Να προσέχεις και την κοπέλα" φωνάζει καθώς διασχίζω τον δρόμο.
"Να εισαι σίγουρη" απαντώ το ίδιο φωναχτά χωρίς να αποσπαω την προσοχή μου από το δρόμο.

Φτάνω στο σπίτι της και χτυπώ το κουδούνι.
"WOW. Περίμενα τον Zayn Malik. Τι κάνει ο Prince Charming εδώ;"

Είναι σαν να μην ακούω αυτό που λέει καθώς έχω μείνει να την κοιτώ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Είναι σαν να μην ακούω αυτό που λέει καθώς έχω μείνει να την κοιτώ. Είναι σαν να μην την έχω ξαναδεί με αυτό το φόρεμα. Είναι πιο όμορφη από πριν.
"Δείχνεις υπέροχη" λέω καθώς προσπαθώ να μαζέψω το σαγόνι μου από το πάτωμα.
"Όχι όσο εσύ" απανταει και κοκκινίζω "Περασε μέσα"
Ανεβαίνουμε στο δωμάτιο της. Όσο περιμένουμε τον αδελφό της να ετοιμαστεί μου δειχνει κάποιες φωτογραφίες που έβγαλε με το φόρεμα της. Με ρωτά ποια να ανεβασει στο Instagram και της προτείνω αυτή.

"Γιατί δεν βγάζεις ποτέ το πρόσωπο σου στις φωτογραφίες;""Γιατί δεν μου αρέσει το πρόσωπο μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Γιατί δεν βγάζεις ποτέ το πρόσωπο σου στις φωτογραφίες;"
"Γιατί δεν μου αρέσει το πρόσωπο μου. Όχι ότι το υπόλοιπο σώμα μου μου αρέσει αλλά μπορεί κανείς να το ανεχτεί" απαντάει και εύχομαι να ήταν αγόρι για να μπορούσα να τη χτυπήσω. Αντί γι αυτό της πιανω το χέρι σφιχτά. Την κοιτάω στα μάτια και της λέω "Σταμάτα να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου. Είσαι πανέμορφη πρέπει να το καταλάβεις."

Skinny Love [N.H]Where stories live. Discover now