Niall
4:30 p.m.
Γιατί πρέπει να νιώθω τόσο μόνος;
Γιατί ο ύπνος μου να γίνεται εφιάλτης και να με κάνει να τη σκέφτομαι συνέχεια;
Γιατί να θέλω να κοιμηθώ για να τη δω να περιπλανιέται στα όνειρα μου παρόλο που είμαι ανίκανος να της φωνάξω ότι την αγαπώ;Γιατί να μην είμαι σαν τους φυσιολογικούς ανώριμους εφήβους που οι γονείς τους δεν τους έμαθαν τι θα πει αγάπη και δεν αγαπούν κανέναν;
Είναι τόσο ήρεμοι. Ποτέ δυστυχισμενοι.
Γιατί βασανίζομαι ενω νιώθω ταυτόχρονα τόσο ευτυχισμένος;
Γιατί με αγαπάει.
Αλήθεια το κάνει.Τα μάτια της το λένε.
Ο τρόπος που με κοιτάει.
Σαν η ψυχή της να καίγεται μα να χαμογελάει.
Εισβάλλει στην δίκη μου ψυχή και φέρνει τα πάνω κάτω.
Με καταστρέφει χωρίς να με βλαψει αληθινά, χωρίς να νιώθω μισός για εκείνη.Ποτέ δεν μου έκανε κακό. Είναι το καλό που μου κάνει που στην πραγματικότητα με κάνει να λυπάμαι.
Δεν μπορω να την έχω μπροστά μου. Αυτό με κάνει καταθλιπτικό.
Ξέρω πως νοιώθει οτι νιώθω κι εγώ
Γιατί να μην το αποδέχομαι;
Μήπως είναι ψέμα;
Αν είναι ψέμα θέλω να ζήσω με αυτό.
Η αλήθεια πονάει κάποιες φορές άλλωστε.Και η αγάπη το ίδιο. Είναι μια ηδονή που διαρκεί οσο βρίσκεσαι κοντά σε αυτόν που αγαπάς. Μόνο αυτό το άτομο μπορεί να σου τη χαρίσει. Κανείς άλλος. Γιατί μόνο αυτό το άτομο σε αγαπά με όλη του την καρδιά, όλη την ψυχή του. Κι ας πεθαίνει μέσα του για εσένα. Μόνο όταν είσαι εσύ κοντά νιώθει ευτυχία. Και ας είναι στιγμιαία. Ας είναι μια λέξη ή και δύο. Ένα βλέμμα. Μια αγκαλιά. Ένα φιλί. Μόνο έτσι θεραπεύεται ο πόνος που νοιώθει όταν δεν μπορεί να τα πράξει όλα αυτά.
Τελικά όλα ανακυκλώνονται. Η αγάπη, ο πόνος, η χαρά. Αγαπάς για να αγαπιέσαι, πονάς όσο πονάει και χαίρεσαι εάν χαίρεται. Ποτέ δεν είσαι μόνος. Μόνο όταν δεν είσαι άξιος να αγαπάς και να αγαπηθείς.
Μεγάλο μειονέκτημα να μην ξέρεις να αγαπάς. Είναι το παν για την επιβίωση σου σε αυτόν τον σκληρό κόσμο. Είναι μια διαφυγή, μια έξοδος από την φρίκη της μοναξιάς. Αν δεν αγαπάς είσαι πάντα μόνος. Και να σε αγαπούν δεν μπορείς να το νιώσεις αν δεν αγαπάς αληθινά και εσύ. Είναι όλα μια ανακύκλωση. Ότι δίνεις σου επιστρέφεται ισότιμα. Και αν δεν είναι ισότιμα τότε κανεις κάποιο λάθος.
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...