"Τι; "
"Ο Niall είναι το αγόρι μου Zayn. Λυπάμαι πολύ. Εννοώ, σε λατρεύω και δεν θέλω να θυμώσεις με αυτό. Θέλω να μείνουμε φίλοι. Είσαι τόσο γλυκός. Πες μου ότι δεν με μισείς τώρα;"
"Όχι δεν σε μισώ. Χαίρομαι που έχεις κάποιον να σε αγαπάει. Ελπίζω να σε αγαπάει όσο εγώ."
"Κι εγώ το ελπίζω Zayn. Συγγνώμη δεν έπρεπε να σε αφήσω να πιστεύεις ότι μου αρέσεις κι εσύ. Όχι δηλαδή ότι δεν μου αρέσεις. Εννοώ, αν δεν είχα τον Niall θα έκανα σίγουρα κάτι με εσένα."
"Δηλαδή σου αρέσω; " λέει και το πρόσωπο του φωτίζεται. Τον αγκαλιάζω ξανα. "Ναι Zayn και όχι μόνο εξωτερικά. Έχεις υπέροχη προσωπικότητα που δεν τη συναντά κανείς συχνά σε ένα αγόρι στην ηλικία σου. Είσαι μοναδικός και αυθεντικός. Όλοι οι άλλοι είναι ότι να ναι. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται."
"Σε ευχαριστώ Melanie" λέει καθώς με αφήνει από την αγκαλιά του. "Πρέπει να φύγω τώρα. Θέλουν και οι άλλοι να σε δουν" λέει και χαμογελάει
"Εντάξει" λέω και του Πιανω το χέρι ανταποδιδοντας το χαμόγελο.Βγαίνει από την πόρτα. Αφήνω μια εκπνοή που δεν ήξερα πως κρατούσα. Τι θα γίνει τώρα με τον Zayn; Είμαι σίγουρη πως η συμπεριφορά του απέναντι μου θα αλλάξει. Δεν μπορω όμως να κάνω κάτι άλλο. Τον νοιάζομαι και τον αγαπώ σαν φίλο αλλά ο Niall είναι το αγόρι μου και πραγματικά τον αγαπώ και δεν μπορώ να τον αφήσω. Θέλω να είμαστε πάντα μαζί και ξέρω ότι εκείνος με αγαπάει αληθινά.
Η πόρτα ανοίγει. "Ώρα για πρωινό" λέει μια γνώριμη γυναικεία φωνή μα είμαι σίγουρη ότι δεν γνωρίζω καμία από τις νοσοκόμες. Παρ όλα αυτά όταν γυρίζει να με αντικρίσει καταλαβαίνω ότι σίγουρα δεν είναι νοσοκόμα
"Felicia!" φωνάζω όλο χαρά.
"Μωρό μου" αφήνει τον δίσκο και έρχεται να με αγκαλιάσει "Τα ρούχα του νοσοκομείου είναι τέλεια. Είναι σαν να φοράς πιτζάμες" λέει γελώντας
"Ισχύει" λέω κι εγώ γελώντας "Τι κάνεις εσύ εδώ; "
"Λοιποον παρόλο που εσύ δεν μου είπες ΤΙΠΟΤΑ για να μην με ανησυχήσεις, σε περίπτωση που το ξέχασες σου υπενθυμίζω ότι ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ. Οπότε μου είπε ότι είσαι στο νοσοκομείο. Και εγώ του είπα έρχομαι να την δείρω αλλά αφού είμαστε σε νοσοκομείο όσο και να σε δείρω θα επιζήσεις οπότε δεν αξίζει τον κόπο. Οπότε ναι, ήρθα να σε επισκεφτώ. Εννοώ τον Ashton. Ναι σιγά μην ήρθα για εσένα" λέει κοροιδευτικα
"Είσαι ηλίθια" της λέω
"Γνωστό. Αλλά όχι όσο εσύ. Έλα να φάμε τώρα" φέρνει τον δίσκο στο τραπεζάκι πάνω από το κρεβάτι.
"Πω τι είναι αυτά" λέω κοιτάζοντας τα με λιγούρα. Η Felicia γελάει. Καταβροχθίζουμε όλα τα κρουασανακια και πίνω ένα ποτήρι γαλα. Η Felicia πίνει τον φυσικό χυμό πορτοκάλι μιας και ξέρει ότι δεν μου αρέσει. Τώρα χλαπακιαζουμε κάτι κρακερακια και συζητάμε
"Και για πες μου, γιατι είσαι εδώ; Ο Ashton μου εξήγησε αλλά θέλω λεπτομερή ανάλυση."
"Λοιπόν χθες το βράδυ ήταν το πάρτι. Πήγα με τον Zayn. Ήταν τέλεια και ο Zayn τραγούδησε ένα τραγούδι για εμένα. Και μετα δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί έγιναν τα επόμενα. Κατέβηκε από τη σκηνή και του όρμηξε ένα τσουλάκι και άρχισε να τον φιλάει. Φαινόταν εκνευρισμένος μαζί της. Εγώ έβαλα τα κλάματα χωρίς να ξέρω γιατί. Άρχισα να τρέχω γιατί δεν ήθελα κανένας να με δει. Ήμουν πολύ θυμωμένη με τον Zayn. Καθώς έτρεχα με είχε πιάσει κρίση πανικού και έκλαιγα ασταμάτητα. Ένας μεθυσμένος έτρεξε πίσω μου και με έπιασε από το μπράτσο και τρόμαξα γιατί ήταν μεγάλος και δεν ήξερα τι θα μου έκανε. Ευτυχώς τον κλοτσησα και άρχισα να τρέχω πιο γρήγορα και έφτασα στο σπίτι. Εν τω μεταξύ η κρίση πανικού γινόταν χειρότερη. Και έπιασα πάλι το ξυράφι. Και καταλαβαίνεις από εκεί και πέρα. Με βρήκε ο Zayn και κάλεσε ασθενοφόρο. Είχα χάσει πολύ αίμα"
"Πωπω αυτό είναι απαίσιο. Δηλαδή αυτή η ηλίθια που φίλησε τον Zayn φταίει για όλα; "
"Πάνω κάτω ναι"
"Άρα ο Zayn σου αρέσει; Και ο Niall;"
"Ναι ο Zayn μου αρέσει. Ο Niall είναι το αγόρι μου και τον αγαπάω πάρα πολύ όπως ήδη ξέρεις. Το καλοκαίρι σε είχα πρήξει με αυτόν. Δεν ξέρω τι να κάνω. Τώρα που μου μίλαγε ο Zayn με φίλησε. Και εγώ τον έσπρωξα μαλακα και του είπα ότι αυτό δεν πρέπει να γίνει και του μίλησα για τον Niall και φάνηκε πολύ λυπημένος. Δεν έχω ιδέα τι να κάνω"
"Είναι εντάξει γλυκιά μου όλοι βρισκόμαστε σε τέτοια διλληματα που και που. Αυτός ο Zayn φαίνεται πολύ καλός αλλά ξέρω πόσο αγαπάς τον Niall. Εσύ πρέπει να αποφασίσεις. Δεν είμαι μέσα στο μυαλό σου για να ξέρω ποιον αγαπάς πραγματικά. Παρ όλα αυτά ξέρω ότι ο Zayn ίσως είναι απλά ενθουσιασμός. Κι εσύ ίσως είσαι ενθουσιασμός για εκείνον. Πρέπει να περιμένετε λίγο. Τον Niall τον γουστάρεις εδώ και 3 χρόνια. Δεν νομίζω πως πρέπει να τον αφήσεις."
"Έχεις δίκιο" λέω και την αγκαλιάζω "Σε ευχαριστώ" λέω ύστερα από λίγο "Δεν κάνει τίποτα"⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩
Γεια σας. Αυτο ήταν το κεφάλαιο 34. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί η ιστορία μου κοντεύει να φτάσει 1Κ. Σας ευχαριστώ γι αυτό.
Παρακαλώ συνεχίστε να ψηφίζετε και επίσης θέλω να σχολιάζεται λίγο περισσότερο. Η γνώμη σας είναι πολύ σημαντική. Και αυτή τη στιγμή δεν έχω τη γνώμη σχεδόν κανενός και δεν ξέρω αν σας αρέσει για να συνεχίσω. Τελευταία η ιστορία δεν πάει καλά. Απο εκεί που έβλεπαν κάθε κεφάλαιο τουλάχιστον 30 άτομα τώρα φτάνουμε με το ζόρι 15.
Δεν ξέρω τι να κάνω αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν υποχρεωνω κανέναν να την διαβάσει. Απλά αυτό δείχνει ότι πλέον μάλλον δεν σας αρέσει. Πείτε μου τι πιστεύεται σχετικά με αυτό
All the love as always xx💕
YOU ARE READING
Skinny Love [N.H]
FanfictionSkinny love(expression): "When two people love each other really much but they both are too shy to say it.Yet they can understand that they love one another " Ελληνικό fanfiction με τον Niall Horan ⏩Enjoy ⏩ Featuring[ One Direction, Zayn Malik, 5 se...