35.

696 75 10
                                    

"Pane vy krvácíte" pamatuju si ty slova jakoby je někdo řekl před minutou.

Vidím se jak stojím naproti Furyho s ručení svěšenýma podél těla, jednu ruku červenou od ledu. Clint mě objal kolem ramen a chtěl dostat pryč, ale to už tam byli stráže. Stark se snažil protestovat, bohužel nic nezmohl. Vyrvali mě Clintovi z rukou a odvedli.

Ani oblečení mi nedali, jen mě zavřeli do týhle studený cely. Mám jedinou výhodu, zima mi být nemůže jelikož mi v krvi proudí led.

"Blaire Starková, předstupte k mříži" řekne stráž. Když poslechnu vidím přicházet Furyho.

"Jak jste na tom se svými schopnostmi?" Zastaví se a kouká vzpřímeně na mě.

"Co je vám do toho?!" Odseknu a propaluju ho pohledem.

"Měla by jste spolupracovat slečno" usměje se.

Nic neodpovím jen pohradavě odejdu do rohu vězení a tam si sednu na zem.

"Blaire Starková okamžitě se dostavte zpět" strážce je připravený si pro mě dojít.

"Nechte ji" Fury ho jen v klidu zastaví.

"Ona si to rozmyslí" otočí se a odejde.

O zhruba pět minut později přijde strážce a vede někoho sebou. "Terenci Siklone ruce nad hlavu a po sundání pout se odeberte ihned do cely" strčí chlapa dovnitř a zavře za ním celu.

"S tou holkou si dělej co chceš" řekne přes mříže Fury vězňovi a odchází.

"Vy hajzle! Zabiju vás! Zabiju!" Řvu za ním. Když je dost daleko že ho nevidím začnu se obávat spíš co budu dělat teď.

"Ty jsi ale kočička" mlaskne si chlap, je zarostlej a nechutnej, asi budu blejt.

"Sáhneš na mě a přijdeš o ruce je ti to jasný?!" Vystupuju beze strachu a rázně, i když ve skutečnosti se bojím. To on nesmí poznat, zatím to zabírá protože znejistí.

"Není potřeba být takhle krutá přece" usměje se a přiblíží se, okamžitě couvnu. Rozhlížím se kolem, kéž bych jenom dokázala vytvořit portál a přemístit se.

"Ne!" Vyjeknu když zacouvám na zeď a on se přiblíží.

Moje schopnosti jsou ochromený, nechápu to. Nemůžu nic.

Přískočí ke mě a chytí mě, vytrhnu se mu, ale zůstane mu v ruce moje tričko. Zacouvám k další zdi, když ji ucítím na svých zádech rozklepu se. Chytil mi ruce a přitlačil na zeď. "Psssst" pohladil mě po tváři.

Odvrátím od něj hlavu a zavřu oči, snažím se uklidnit, když se uklidním budu moct použít svoje schopnosti, ale místo toho se jen víc a víc klepu.

"Pusťte mě, chci ji jen vidět" uslyším z venku vězení a dojde mi, že ten hlas znám. Najednou přestanu vnímat jeho ruce co mě osahávají a podívám se směrem ven.

Přiběhne Clint a za ním stráž co se ho pokusila chytit. "Hej ty!" Vidím vztek v jeho obličeji.

"Pust ji a možná se ti nic nestane!"

"Myslíš si že se vzdám takovýho mladýho masa když tě sem stejně nepustí abys jí ochraňoval?" Ušklíbne se a chce mi sundat podprsenku. Začnu se co nejvíc vzpouzet, vlepí mi facku.

"Jestli ji okamžitě nepustíte přísahám že budete mrtví a pokud vás nezabiju já sám, garantuju vám že Stark a Rogers si pro vás přijdou" vyhrožuje Clint stráži, ale nepomáhá to.

Popere se s nimi a jednomu z nich vezme klíče, odemkne celu a sundá ze mě toho chlápka. Ten se jen krčí u zdi a směje se. Okamžitě padnu Clintovi kolem krku, není divu když je jediný na dohled kdo mě chce zachránit.

"Promiň, promiň" cítím že mi brečí do ramene a tiskne si mě k sobě.

"Musíme pryč" hlas se mi pořád klepe.

Clint mě vezme za ruku a utíká směrem k východu. Všude slyším poplach a když jsme u východu všimnu si že tam stojí před dveřma Fury a za ním vojáci. Jediný co nás drží od nich je neprůstřelný sklo. To je ale zároveň vchod který nás tu vězní.

"Vyjděte s rukama vzhůru a nikomu se nic nestane" slyším z venku.

"Prosím ne" rozbrečím se a začnu se klepat, musím se opřít o zeď.

"Neboj se, to nedovolím, znova už ne" obejme mě. Pak sundá z jednoho ze strážců ležících na zemi košili a podá mi ji. Obleču si jí.

"Nějakej nápad?" Ptá se mě pak.

"Dokázala bych snad vytvořit portál a dostat nás do bezpečí, ale moje schopnosti jsou rozhozený, dokud nebudu v klidu nezmůžu nic"

"Na to nemáme čas" zakleje.

Blaire - New AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat