Snažím se schovat za skříň, mám v plánu se převlíct. "Tenhle pohled mi vůbec nevadí" ozve se z postele když jsem ve spodním prádle.
Clint si lehnul na opačnou stranu postele aby viděl za skříň, doufám že ho to napadlo až teď a ne dřív. Směje se.
"Blbe" směju se s nim a hodím po něm tričko ve kterém jsem spala. Rychle na sebe oblíknu hnědé tílko a černé legíny.
Clint rukama naznačí pláč, zase se uchechtnu a vyjdu z místnosti na chodbu. "Přece nepůjdeš sama, ani nevíš kde je" řekne když jse zamnou, ale já už stojím ve dveřích jako socha.
Zrak upírám na krev na zemi. "Blaire, to se vysvětlí" vezme mě za rameno. Nejradši bych se nechala obejmout a schovala se před realitou, ale vím že musím něco udělat.
Rozběhnu se k Tonymu dílně, rozrazím tam dveře, ale on nikde. "Jarvisi pravdu! Kde je?" ano dámy a pánové právě se hádám s počítačem.
"Nejsem oprávněn podávat informace"
"Oprávnění uděleno" zkusím první co mě napadne.
"Slečno, nejste pověřená osoba k udělení oprávnění" to jsem mohla čekat.
"Věř mi že ho budu hledat i když mi neřekneš kde je a pokud se mi něco stane, řeknu mu že to bylo protože jsem bloudila po všech čertech, díky tomu, že jsi mi neřekl kde je. Myslím si, že tě zrovna nepochválí"
"Chtěl bych vás jen upozornit, že pokud bych si nemyslel že právě teď dělám dobrou věc nepřemluvila by jste mě"
"Je na základně S.H.I.E.L.D.U na zemi, domlouvá s Furym podmínky pro přesun Avengers do zázemí v budově na zemi" ani se nezmůžu na poděkování.
"Zvládneme ukrást letadlo a doletět na základnu S.H.I.E.L.D.U?" Otočím se na Clinta.
"Můžeme se o to pokusit" přemýšlí dost usilovně.
"Uděláš portál do hangáru?" Teď znejistím já.
"Portál dokážu udělat zatím jen na krátkou vzdálenost a ani nevím pořádně jak, někdy se mi to povede ve vzteku ale to je celý"
"Pak tam budeme muset mojí cestou" usměje se Clint.
"Musíme hlavně vyrazit hned" řeknu a chci ho obejít, ale zastaví mě rukou.
"Nejdřív si něco vyzvednu" řekne a rozejde se k výtahu.
Následuju ho, není pro mě těžký udržet krok. "Jarvisi, hlídej to tu než se vrátíme, nikoho nesmíš pustit dovnitř" rozkážu když vystupujeme z výtahu.
Clint mi naznačí ať se držím u zdi za ním mimo kamery. Natáhne se a s malým výskokem se chytí mřížky ventilace. Pak se do ní vyhoupne a podá mi ruku.
Když jsme vevnitř udělá se mi špatně z toho jak je to tu těsné, ale rozmrkám to.
Doplazíme se k rozcestí "ty jdeš rovně, já doleva. Počkej na mě na konci"
"Ne jdu s tebou!" Křiknu nesouhlasně.
"Potřebuju svůj luk, Fury ho stoprocentně dal hlídat, nesmíš se znovu dostat si vězení" když vidím jeho pohled je mi jasný na co myslí.
"Hlavně se vrať" řeknu a políbím ho. Při plazení pryč přemýšlím proč, ale nakonec usoudím že jsem prostě musela. A hlavně chtěla.
"Utekli zkontroluj ventilace" slyším z vysílačky strážce který chodí okolo letadel.
Rychle seskočím na zem a vlezu si za letadlo vedle ventilace. Snad takový štěstí má i Clint. "Čisto" řekne voják když zkontroluje ventilaci. Blbeček ani mu nepřijde divný že jsem tam nestihla vrátit mřížku.
"Teď nebo nikdy Blair" řeknu si. Za vojákem se objeví portál. Strčím do svého ruku a ta se objeví za ním. Sama zůstávám schovaná. Sáhnu pro vysílačku a pak ruku rychle stáhnu zpět. Portály zmizí.
Ještě ten voják. Přece ho nemůžu jen tak zabít. Na pistoli mu z ledu vytvořím zátku, střelba by někoho přilákala.
Pak vylezu, rychle k němu běžím. Sáhne po zbrani a chce vystřelit ale nic se nestane. To už jsem u něj a zbraň mu vyrazím z ruky. Strčím ho na zeď a tam ho rychle přimrazím. Všechno až na hlavu, ta musí být nepříjemná.
"Narušitel" zařve. Rychle mu dám ruku před pusu. "Chtěla jsem ti nechat hlvau volnou, ale když ty takhle" sundám mu ruku z pusy a druhou rukou vyšlu led kterej zmrazí i jeho hlavu. "Uf, to bychom měli" oddechnu si.
ČTEŠ
Blaire - New Avengers
Fanfic"Musí vyrůst mimo to všechno" zahlaneá žena se hádá s mužem v brnění. Není to jen ledajaké brnění, tohle je speciálně vyrobeno a má speciální vlastnosti. "Nechci o ni přijít!" bolestivě objímá muž malý uzlíček. "Přijde čas kdy ji zase uvidíš" nata...