Love Happens (Niall Horan) ~ Chapter 2

4K 96 5
                                    

Niall’s POV

Jessy grinnikte alleen, waaraan ik merken kon dat ze zich ongemakkelijk voelde.

Na ‘’het’’ telefoongesprek, hebben we elkaar niet veel meer gesproken en via Skype zagen we elkaar alleen nog in het weekend. Ik had, nadat ze me haar gevoelens had verteld, een smoes verzonnen. Iets van dat ik van Liam moest gaan slapen.. Ik voelde me ontzettend naar, maar ik kon niets anders. Elke keer bracht ze me in verwarring. ‘Waar denk je aan?’ trok ze me uit mijn gedachtes. Ik haalde lachend mijn schouders op. ‘..gewoon moe..’ antwoordde ik kortaf. Weer een leugen, schoot het door mijn hoofd. ‘Maakt niet uit! Mam en pap zijn boodschappen doen, we verwachtte je veel later thuis..’ Ze gooide haar lange bruine lokken over haar schouder en opende in een zwaai de voordeur.

‘Na u..’ zei ze daarna. Lachend pakte ik een paar tassen, liep langs haar heen en liet vervolgens de tassen weer vallen. ‘Ik haal de laatste wel..’ stelde ze voor. ‘Ga maar vast in de kamer zitten!’ Ik deed gehoorzaam wat ze me zei en een paar minuten later zat ik op de bank. Ik keek verbaasd rond. Was alles hier altijd zo klein? Ik was inmiddels enorme kamers en huizen gewend, na een tour door Amerika en andere grote steden. Ik schoot zachtjes in de lach toen de deur werd open geschopt. Een harde plof was het vervolg en daarna hoorde ik gerommel in de keuken. ‘We hebben niet veel meer in huis, maar je lust cola, toch?’ Ik knikte kortaf en nam het koude glas van haar aan.

‘..Dus?’ verbrak ze de eeuwig durende stilte. Ik keek haar verbaasd aan. ‘What?’ Jessy begon te lachen en plofte naast me in de bank. ‘Hoe was de tour!?’ Ik glimlachte en haalde mijn schouders op.

‘..Gewoon..’ antwoordde ik nonchalant. Ik ontweek Jessy’s blik en keek vervolgens de kamer nog een keer rond. ‘Het is hier ook niets veranderd..’ concludeerde ik.  Jessy glimlachte flauwtjes. Ik draaide me naar haar om en probeerde vrolijk te reageren. Zat ze altijd al zo dicht naast me? Ik schudde mijn hoofd en ging staan. ‘Ik euhm..  Ik ben nogal moe, snap je? Ik ga maar naar mijn kamer denk ik..  Roep je even als mijn vader thuis is?’ Jessy knikte, ik draaide me om en liep de woonkamer uit.

Zuchtend sloot ik de woonkamerdeur achter me.

--

[[A/N]]   Klein, maar (hopelijk) fijn? Ik heb niet veel inspiratie om te schrijven en school en werk worden er ook niet minder op (;

Ik wil sws dit verhaal en mijn Badboy/Dark verhaal met Harry Styles afmaken, misschien dat ik daarna dan toch echt stop..

Maargoed..  Is het een beetje okee... Dit verhaal?

Byeeeee'xxxxx  [[A/N]]

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu