I'm Right Here (Niall Horan) ~ Chapter 9

1.6K 63 2
                                    

Ik moest naar de derde verdieping en had daar nog een halve minuut voor. Nog nooit was ik zo snel boven. De leraar wilde net de deur dicht doen, toen hij mij zag komen aanrennen. 'Verslapen..' mompelde ik. Hijgend liet ik me op mijn stoel vallen, en keek de zaal rond. Overal waren gespannen gezichtjes. Evi, mijn beste vriendin, zat schuin tegenover mij en stak nog snel haar duim de lucht in. Ik knikte naar haar en streek mijn haren uit mijn gezicht. 'Stilte jongelui! We delen nu de twee toetsen uit, jullie beginnen met Nederlands en daarna komt Wiskunde.' Ik haalde een potlood uit mijn etui en begon driftig te schijven. Na een kleine twee uur was ik al klaar en leverde ik tevreden mijn papieren in. Ik knikte nog even bemoedigend naar Evi en verliet toen het lokaal.

'Hoe gingen de toetsen?' Bob stond in de keuken te koken toen Niall en ik weer terug kwamen.

'Super goed! Morgen toch maar een wekker zetten..' Bob knikte begrijpend en ik vroeg of ik nog even kon douchen, voordat we gingen eten. 'Natuurlijk meid! Ga maar lekker douchen, je moeder is ook nog niet thuis..' ik liep neuriënd naar boven en liep naar de badkamer. Niall was zich aan het scheren, maar ik verjoeg hem uit de badkamer. 'Ik moet douchen, scheer je daarna maar.. Of gebruik de spiegel in mijn slaapkamer..' Niall verliet als een klein zielig kind de badkamer en liep naar mijn slaapkamer. Ik liet het bad vollopen en ging erin liggen. Ik hoorde vanuit mijn slaapkamer een bekend gitaarspel. Ik spoelde mezelf snel af, wikkelde mijn haar in een handdoek boven op mijn hoofd en kleedde me snel aan. Ik sloop naar mijn slaapkamer en keek om het hoekje. Niall zat op mijn bed met mijn gitaar in zijn handen. 'Ga je lekker?' zei ik lachend toen ik mijn kamer inliep. 'Sorry, ik wilde alleen even kijken... vind je het erg?' Ik schudde mijn hoofd. 'Wel nee joh! Ik speel bijna nooit meer..'

Ik föhnde mijn haar, totdat Bob riep dat mijn moeder er was en we dus gingen eten.

Na het avondeten moesten Niall en Bob de vaat doen, dus konden mijn moeder en ik naar onze serie op maandagavond kijken. 'Daar kijk je toch niet naar!? Dat is echt een hele slechte serie!' Niall ging voor ons beeld staan en mopperde over het slecht acteerwerk. 'Moet jij niet afdrogen?' vroeg ik hem geïrriteerd. 'Done..' zei Niall terwijl hij de droogdoek naar zijn pa in de keuken gooide. Niall ging op een oude kruk naast de salontafel zitten en keek gespannen naar het beeld. 'Wie is dat?' Hij wees naar een meid met blond,lang haar en een grote roze bril. 'Geen idee, een figurant..' mopperde ik.

Niall keek weer terug naar het beeld. 'Waarom doet hij dat dan?' Hij wachtte niet op een antwoord en bleef maar doorvragen. 'Wie zijn die twee bruine mannen daar in het hoekje?' Ik stond kwaad op, liep naar Niall toe en gaf hem een pets tegen zijn hoofd. 'Wil je Please je mond even houden!' Ik duwde hem een progamma boekje in zijn handen en wees naar pagina vier. 'Als je zo nodig alles wilt weten, lees dan deze pagina's maar. Ongeduldig tikte ik met mijn vinger op de pagina en wachtte tot Niall begon te lezen. Eindelijk was ie stil dus konden mijn mam en ik onze serie afkijken. Toen de aflevering afgelopen was, gooide Niall het boekje terug op tafel. 'Waardeloze serie!' zuchtte hij.

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu