I'm Right Here (Niall Horan) ~ Chapter 15

1.6K 56 3
                                    

Niall haalde twee vakantietickets uit zijn broekzak. Hij liet ze aan me zien, waardor mijn gezicht helemaal opklaarde. 'Gaan we naar de zee?' Niall knikte en keek me trots aan. 'We gaan vier dagen naar zee. Het is dan wel geen ver buitenland en Parijs is natuurlijk veel leuker, maar ik dacht...' Ik stond op en knuffelde Niall zo snel als ik kon. 'Het is perfect,Niall! Bedankt!' Niall duwde een ticket in mijn hand. 'We vertrekken morgen met de auto. Het is een kleine twee uur rijden..' Ik glimlachte van oor tot oor. 'Ik ben er altijd voor je, dat weet je. Ik heb het je beloofd en beloofd is beloofd!' Ik dacht terug aan de eerste vrijdagavond als broer en zus. We zaten op het gras, nadat Niall me op zijn rug had rond gerent.

Niall liep de achtertuin in en ik vervolgde mijn weg naar mijn slaapkamer, ik wilde Evi direct over onze plannen vertellen! Ik ging achter mijn bureau zitten en keek direct of Evi online was.

Helaas, via een berichtje in mijn mailbox kwam ik erachter dat ze voor haar slagen, met haar ouders een paar dagen naar Suriname was. Dat is nu precies Evi. Ze verteld je altijd pas achteraf wat ze gaat doen. Dan maar een sms..

Heeei Eev!

Ik las dat je in Suriname bent! Wat gaaf!

Btw; Gefeliciteerd nog!

Je raad het nooit..

Omdat ik geslaagd ben ga ik met Niall een paar

dagen naar zee! Onze ouders zijn er toch niet!

Ik spreek je snel weer!

Xxx'mij

Neuriënd pakte ik mijn koffer en stopte er wat kleding in. Daarna deed ik een oplader, notieblok, zak dropjes en wat andere overbodige spullen in de koffer. Ik keek mijn kamer rond en stopte de foto van ons oude gezinnetje ook in de knal roze koffer. Als laatst legde ik de laptop, boven op de kleding en ondergoed. Ik hoopte dat Niall de handdoeken en dat soort spullen zou meenemen, in mijn koffer was er geen ruimte meer voor. Nog snel rende ik naar de badkamer en propte ik daarna mijn

make-up tasje aan de zijkant. Ik gooide de klep dicht, ging erop zitten en ritste hem dicht. Op hetzelfde moment kwam Niall mijn kamer in en keek me verbaasd aan. 'Euhm.. We gaan maar een paar dagen hoor..' Ik knikte lachend. 'Dit is nog niet alles! Ik moet ook nog een koffer voor mijn bikini's en andere badspullen..' Niall liep hoofdschuddend mijn kamer uit. 'Vrouwen ook..' hoorde ik hem mompelen.

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu