I'm Right Here (Niall Horan) ~ Chapter 19

1.5K 56 0
                                    

Ik opende langzaam mijn ogen en voelde hoe mijn hoofd bonkte. Ik kwam langzaam overeind,legde mijn hand op mijn hoofd en strompelde naar de badkamer. De muziek van de avond daarvoor bonkte nog na in mijn hoofd. Eenmaal bij de toilet, gooide ik alles eruit. Het klonk niet alleen verschrikkelijk, zo voelde het ook! 'Zware nacht gehad?' grapte Niall toen hij me kokhalzend boven de pot zag. Niall was gelukkig heel behulpzaam en maakte een ontbijtje met warme thee voor me. We zaten naast elkaar op de bank en keken naar een paar reclame spotjes, tot er opeens een reclame spotje langs kwam van de X-Factor. 'Je moet mee doen!' gilde ik in Niall's oor. 'Kan niet.. de audities zijn deze week.. en deze week zijn wij hier..' Ik stond op, pakte al mijn spullen in en ging voor hem staan.

'Wij gaan terug naar huis! Dit is je kans Niall!'

Daarna ging alles heel snel. Niall kon zich nog net op tijd inschrijven voor de auditieronde die week. Omdat onze ouders er niet waren, besloot ik maar om mee te gaan. En daar stond ik dan. Achter de schermen, nog zenuwachtiger dan Niall zelf. Hij zong het nummer niet vlekkeloos, maar goed genoeg! De jury liet me doorgaan! Niall kwam backstage en ik vloog hem om de hals. 'Ik ben zo trots op je!' Niall begon te lachen. 'Ik had dit nooit zonder jou kunnen doen!'

Na de auditieronde kwam bootcamp. Inmiddels waren onze ouders alweer thuis en het hele gezin, support Niall. Na bootcamp stortte alles in elkaar.. Niall lag eruit.. Hij was volkomen overstuur, tot de jury hem terug riep. Ik had mijn moeders hand in de mijne geklemd. Ik hoopte zo erg dat het Niall ging lukken. Daar stond hij dan, samen met vier andere jongens en vijf andere meiden die ook afgevallen waren. Toen kwam het verlossende woord. HIJ WAS DOOR! We konden ons geluk niet op. Die dag was One Direction geboren. Niall stelde me dezelfde dag nog voor aan de andere bandleden ;

Liam, Zayn, Harry en Louis.

De liveshows gingen super goed. Elke week waren we bij de show om Niall en de andere bandleden te aan te moedigen!

Toen kwam het.. One Direction stond tegen over Rebecca. Ik stond ( net als Niall) op mijn nagels te bijten en bekeek de jongens nauwkeurig. Je kon van hun gezichten lezen, hoe zenuwachtig ze waren.

'REBECCA' opeens schrok ik op uit mijn gedachten en een vlaag van teleurstelling kreeg de macht over mij. De boys lagen eruit.

Zoals jullie gelukkig weten was dat niet het einde van One Direction. Eigenlijk pas het begin..

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu