Dear darlin,
Zie je daar nu eens staan. Je bent een echte vrouw.
Een moeder voor je kleine meisje, maar bovenal blijf je mijn dochter.JIj en ik weten allebei dat ik hier niet lang meer ga zijn...
Hoe graag ik ook zou willen, ik heb de energie en kracht gewoon weg niet meer.
De laatste weken gaan snel, het is me nog een wonder dat ik mijn 82ste verjaardag heb mogen vieren!
Zelf nu ik elke dag hulp heb, jij me altijd komt opzoeken en mijn kleine meisje de mooiste tekeneningen brengt, voel ik hoe de laatste dagen gaan naderen.
Ik heb me afgevraagd hoe ik je het best bedanken kon... Ineens schoot me iets te binnen.Een brief.
Een brief van je moeder. Ze schreef hem vlak voordat we weg gingen naar ons laatste feestje samen. Ik wist er niets van. Pas na het overlijden van Jessy, tijdens het opruimen van haar spullen, kwam ik het kistje tegen. Ik wachtte steeds op het goede moment om je de brief te geven. Maar ik vergat het.
En pas nu... Zoveel jaren later denk ik terug aan het mooie kistje. Als ik er de kracht nog voor vinden kan, zal ik deze brief bij het kistje in doen. Je leest het dan op het goede moment.Meisje, beloof me dat je niet zult huilen om mij?
Ik heb mijn beste jaren gehad.
De jongens van One Direction, trouwen met je moeder en vervolgens een wonder als jou in mijn handen konden houden. Ik kan me geen beter leven wensen!Jimley is een goede vent. Hij gaat de bescherming over je nemen, daar hoef ik niet aan te twijfelen. Je kleine meisje gaat snel opgroeien, precies zoals dat bij jou ook gebeurde.Beloof me dat je er van zult genieten. Elk moment!
Haar eerste schooldag, wat vond ik het bij jou verschrikkelijk!
Haar eerste vriendje,
Haar eerste gebroken hart...Bedankt, Anne-Jessy.
Bedankt dat je je leven lang mij als daddy hebt gezien.
Bedankt voor de mooie momenten samen.
En zelfs bedankt voor de meningsverschillen & al de tranen.Vergeet niet sweety... Daddy is always looking at you.
Where you go, even at night.
I watch you. I protect you.I will always love you.
Love,
Daddy.
JE LEEST
Love Happens - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)
Fanfiction‘NIALL!?’ riep ze vol verbazing. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik voelde een warm gevoel van binnen. Ze sloeg haar armen om me heen en al snel rook ik haar herkenbare parfum. Ik liet de heerlijk geur in me doordringen en sloot voor een paar seco...