HaaaaiHaaaaai,
Ik was net aan het schrijven voor mijn nieuwe fanfiction 'Cuddels&Scars' en bedacht me toen dat ik mijn nieuwe ideee. niet eens verteld heb..
Het boek blijft nog steeds een fanfiction met Liam Payne maar er komt een nieuw belangrijk persoon bij in.
Ik wil al een tijd een fanfiction schrijven met niemand minder dan Demi Lovato.
Veel verhalen waarin zij voorkomt lijken op elkaar... Best logisch.
In mijn boek 'Cuddels&Scars' spelen Lauren en Liam de eerste paar hoofdstukken de hoofdrol, maar al snel komt Demi hier bij in.
Omdat jullie deze zeeeeeer saaie AU lezen geef ik als beloning een nieuw stukje previeuw... Ik hoop dat jullie mijn nieuwe boek willen gaan lezen.
De intro & chapter1 staan al online :D
Okay.. nu ga ik snel de previeuw kopieren en plakken, want mn linkerhand slaapt doordat die mijn telefoon vasthoud... hahahahaaa.
Thanx sweeeeeeties (:
xx
- PREVIEUW CUDDELS & SCARS -
POV Lauren
'Lauren, are you in there?' De deurklink bewoog op en neer en langzaam werd ik steeds banger dat de deur het begeven zou. Ik perste mijn lippen op elkaar en dwong mezelf te stoppen met huilen. Het blinkend metaal lag als gegoten tussen mijn vingers en gaf me een verlangend gevoel. Ik taste in het donker over de vloer en kroop naar de andere hoek van het kamertje. Als een klein kind trok ik mijn benen naar me toe en sloeg mijn armen en stevig omheen. Het mesje nog steeds in mijn linkerhand geklemd voelde warm aan. Zonder er over na te denken trok ik het leren jasje van mijn schouders en bekeek mijn arm. Het best bewaarde geheim in tijden. Huilend plaatste ik het warme metaal net boven mijn pols. Met mijn ogen stijf dichtgeknepen duwde ik het metaal mijn huid in. Mijn gehele arm tintelde en liet een verlamd gevoel achter. Ongecontroleerd trok ik het harde metaal verder tot er een bloederig lijntje overbleef. Mijn op elkaar geperste lippen schoten van elkaar af en lieten een zachte kerm van verlichting horen. Vrijwel meteen herhaalde ik deze actie totdat er zes nieuwe lijntjes te zien waren. Huilend liet ik het mesje vallen en knarsde ik mijn tanden op elkaar. Kreunend duwde ik daarna het stof van mijn jasje op mijn arm en klemde deze stijf tegen mijn lichaam. Voorzichtig opende ik de deur en controleerde of er mensen in de buurt waren. Versneld rende ik meteen door naar de makeup en werkte mijn natte wangen bij. 'Hier ben je! Ik heb je overal gezocht, love.' Liam verscheen in de deuropening en leunde tegen de deurpost. Zijn glimlach liet me smelten. Hij bewoog zich vooruit en kwam toen voor me staan. Doodsbang dat hij mijn arm zou vastpakken, probeerse ik te glimlachen. Inplaats van pijnlijke armen, duwde Liam een kus op mijn neus.
'You are a beauty. My beauty!'
JE LEEST
Love Happens - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)
Fanfiction‘NIALL!?’ riep ze vol verbazing. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik voelde een warm gevoel van binnen. Ze sloeg haar armen om me heen en al snel rook ik haar herkenbare parfum. Ik liet de heerlijk geur in me doordringen en sloot voor een paar seco...