Love Happens (Niall Horan) ~ Chapter 6

3.8K 103 3
                                    

Jessy’s POV

‘Ik ga wat te drinken uit de keuken halen’. Ik stootte Evi aan maar die was veel te druk bezig met een van Liam’s neven. Ik liep hoofdschuddend langs Louis en Liam die druk in gesprek waren. Ik dacht net onopvallend langs te kunnen lopen, toen Louis me aan mijn arm terugtrok. ‘Was dit feest jou idee?’ Ik knikte lachend en wilde veder lopen. ‘Blijven die ouders de hele avond?’ Liam keek me vragend aan waardoor er kleine rimpels in zijn voorhoofd verschenen. Ik schudde lachend mijn hoofd en stelde hem gerust. ‘Ze gaan over een halfuurtje ongeveer weg, dus daarna gaat de muziek aan en komt de sterkere drank uit de kelder!’ Ik knipoogde nog snel een keer en liep toen door naar de keuken. Bij de deur bleef ik even staan en hoorde ik Niall praten. Het ging over Demi Lovato. Ik moest er wel om lachen, Niall had het wel vaker over haar.  ‘Demi ziet jou ook wel zitten, dat weet ik zeker! Vraag haar gewoon een keer op een date, vind ze vast leuk!’ Hoorde ik Harry zeggen tegen Niall.

Wauw, wacht! Niall is verliefd op Demi!? Verschillende gedachten vlogen door mijn hoofd. Ik voelde een steek in mijn hart, het voelde alsof Niall me bedrogen had. Ik schudde een keer mijn hoofd.

‘’Doe normaal Jessy, Niall is niet van jou. Hij heeft zijn eigen leven, net zoals ik mijn leven heb!’’

Ik luisterde altijd naar de stem in mijn hoofd, maar deze keer kon ik hem wel wat doen. Ik voelde tranen achter mijn ogen branden maar ik wilde niet dat iemand het zien zou. Harry kwam de keuken uit en liep bijna tegen me aan. ‘Oh! Sorry, Jessy!’ zei hij gehaast, daarna volgde een korte maar verleidelijke knipoog. Ik glimlachte flauwtjes terug en opende de deur naar de keuken.

Ik liep langs Niall heen en probeerde geen contact te maken, iets wat moeilijk ging in een keuken waar maar drie personen stonden. Zayn vluchtte de keuken uit, toen hij de gespannen sfeer tussen Niall en mij voelde.  Ik vulde een glad met simpel lauw water en wilde meteen de keuken weer uitlopen. ‘Jessy…?’. Zijn duidelijke stem, dreunde door mijn lijf. Mislukt! Ik sloot mijn ogen en zuchtte een keer.  ‘Niall!’ zei ik zo opgetogen mogelijk. Hij kwam voor me staan en probeerde in mijn ogen te kijken. Ik stribbelde tegen, maar toen hij met zijn hand naar de mijne bewoog, kon ik niet anders.

Ik keek hem in zijn mooie ogen en voelde direct die warme stootvloed in mijn buik. ‘Heb je een beetje een leuke avond?’ Ik hoorde een soort trilling in zijn stem, waaruit ik op maakte dat hij zenuwachtig was. Ik knikte en probeerde me groot te houden. Niall merkte het, en natuurlijk maakte hij daar gebruik van. Hij legde zijn linkerhand op mijn schouder en dwong me bijna om hem aan te kijken. ‘Wat is er tussen ons gebeurt, Jess?’ Zijn woorden klonken dreunend door mijn hoofd en ik wilde hem niet teleurstellen. Ik kon hem ook niet vertellen over het gesprek wat ik opgevangen had..

Ik haalde mijn schouders op en keek weer omhoog in Niall’s mooie ogen. ‘Ik weet het niet Nialler.. Maar ik weet wel dat ik het niet zo wil…’ Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, om de tranen te verbergen. Niall boog voorover en wilde me in een knuffel trekken. Ik duwde hem van me af en schudde ligt mijn hoofd. Niall is verliefd op Demi, daar hoeft hij mij niet voor te gebruiken..

[[A/N]]   ...Awwwh...  Ondanks dat ik het zelf schrijf, vind ik het zooo niet leuk! Ik wil snel veder....  !  (;

'byeeee    [[A/N]]

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu