Wat begon met een bescheiden wijntje liep steeds veder uit.. en na een paar glazen alcohol was ik al aardig ver heen. 'Bestel nog maar een wodka voor mij..' bracht ik bijna zingend uit. 'Geen denken aan, mevrouwtje! Je hebt genoeg gehad voor vandaag..' Ik keek Niall boos aan. 'Je zei zelf dat ik me moest laten gaan! Kom op, nog eentje kan geen kwaad!' Ik begon al met dubbele tong te praten en stond te wankelen op mijn benen, toch bestelde Niall nog twee keer een wodka. Het was flink warm, dus Niall deed eerst zijn grijze vestje uit en kwam daarna naast mij op een kruk zitten. Een jongen die de hele avond al tegenover ons zat, kreeg van Niall zijn telefoon in zijn handen gedrukt en hem werd geboden een foto te nemen. Ik lachte van oor tot oor en net op het moment van de foto, duwde Niall een kus op mijn wang. De jongen gaf Niall zijn telefoon terug en ik zet mijn glas op tafel. 'Ik ga even dansen..' Niall keek met onderzoekend aan. 'Geen gekke dingen doen!?' Ik keek hem lallend aan. 'Je kent me toch!' Nog geen vijf minuten later stond ik boven op een tafel, me enorm uit te leven. Groepen jongens waren om de tafel heen komen staan en juichten me toe, zodat ik de vreemdste bewegingen deed. Niall ontdekte het, liep op me af, trok me van de tafel. Ik werkte nou niet bepaald mee, dus toen ik op de grond stond en niet meer in beweging wilde komen, gooide Niall me over zijn schouder en droeg me de club uit. Eenmaal buiten zette hij me op het dichtstbijzijnde parkbankje neer en hurkte voor mij neer. 'Wat ben je aan het doen? Kijk me aan als ik tegen je praat!' Mijn ogen rolden alle kante op, behalve naar die van Niall. 'Je zei zelf dat ik een keer los moest gaan..!' Niall knikte toen hij zijn armen weer onder mijn lichaam schoof. 'Dat had ik dus duidelijk niet moeten zeggen!' zei hij terwijl hij me de lucht in tilde. Eenmaal thuis, trok hij snel mijn pumps uit en legde me daarna op bed. Hij duwde de dekens over mij heen en verliet hoofdschuddend de kamer.
JE LEEST
Love Happens - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)
Fanfiction‘NIALL!?’ riep ze vol verbazing. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik voelde een warm gevoel van binnen. Ze sloeg haar armen om me heen en al snel rook ik haar herkenbare parfum. Ik liet de heerlijk geur in me doordringen en sloot voor een paar seco...