POV Jessy
Luid geroezemoes op de achtergrond en duidelijk veel mannenstemmen. Er verschenen rimpels in mijn voorhoofd. 'Jessy!? My goodness! Finally!' Ik schoof de lichtknop weer naar beneden en liep de trap weer op. 'What happend?' vroeg ik verbaasd. Ik hoorde Harry geïrriteerd zuchten. 'Can't believe, you forgot it!' Ik stapte mijn kamer binnen, schoof de deur met mijn voet dicht en knipte een nachtlampje aan. 'Forget what?' Harry begon te kuchen, iets wat hij altijd deed wanneer hij je iets duidelijk wilde maken. 'Je zou met me mee gaan naar mijn familie. We zouden gaan borrelen, weet je wel?' Ik sloeg mezelf letterlijk voor mijn hoofd toen Harry de zin duidelijk en langzaam herhaalde. 'I totally forgot it..' Harry maakte vreemde geluiden en gooide toen de telefoon op. Verbaasd bleef ik met het toestel in mijn handen op het bed zitten. Gooide hij nu op, omdat hij boos was? Misschien was zijn batterij gewoon leeg?
Ik kroop diep weg onder de dekens en miste zijn warme armen om mij heen. Ik kreeg een berichtje binnen en wist meteen dat het van Harry was.
H : I'm so done with it! You just forgot it! I really need to talk to you..
Ik zuchtte luid en wist dat hij gelijk had. Dit kon niet langer zo. Ik was de hele avond met mijn hoofd bij Niall, die zijn eigen date had.. Harry was op de tweede plaats gekomen.
J : I'm so sorry! I really am! Do you have time tomorrow?
H : No, not tomorrow. I think we both need some time.. Next week?
J : Next week!?
H : Yeah... It's not that you missed me that much..
J : I miss you now.. Can you come over and sleep beside me?
H : What you think, Jess!? Forget it, talk to you next week. xx'H
Ik veegde de tranen uit mijn ooghoeken en smeed boos mijn telefoon op de grond. Ik trok de dekens strak om mijn lichaam, in de hoop enige warmte te voelen, maar het was niets vergeleken de warmte van Harry. Die nacht huilde ik mezelf in een diepe slaap..
JE LEEST
Love Happens - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)
Fanfiction‘NIALL!?’ riep ze vol verbazing. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik voelde een warm gevoel van binnen. Ze sloeg haar armen om me heen en al snel rook ik haar herkenbare parfum. Ik liet de heerlijk geur in me doordringen en sloot voor een paar seco...