POV Jessy
Er verschenen lichte blosjes op zijn wangen, iets wat er zo schattig uit zag... Ik keek verward naar het witte laken en begon er aan te friemelen. Mijn ringtone verbrak de stilte. Ik nam de telefoon van het nachtkastje en annuleerde het gesprek. Niall keek me verbaasd aan. ‘Noa.’ Antwoordde ik. Hij glimlachte even en legde toen zijn hand op mijn knie. Ik voelde me warm worden van binnen, iets wat al een hele tijd niet gebeurd was, doordat Harry en ik steeds ruzie hadden.
Opnieuw begon mijn telefoon te rinkelen. Licht geïrriteerd nam ik het toestel in mijn beide handen. Deze keer geen Noa.
‘Hi Harry…’ het was even stil voordat Niall realiseerde dat ik Harry echt aan de telefoon had.
‘Hi babe’
Ik keek verbaasd naar Niall maar wendde me toen weer naar Harry. ‘Ik dacht dat je volgende week pas wilde praten?’ begon ik twijfelend. ‘Ik mis je, i think. Kunnen we dit niet al vandaag uitpraten? Ik wil je weer in mijn armen hebben…’ Ik maakte een vreemd ‘Aawh’ geluid, terwijl Niall me een beetje nors aankeek. ‘Lijkt me een perfect plan. Zie je vanmiddag?’ Harry lachte lief en schraapte zijn keel. ‘Tot vanmiddag, lovely.’ Pas toen ik op het rode telefoontje tikte, voelde ik de mengeling van gevoelens. Ik was zo blij Harry’s stem te horen en sinds gister wilde ik niets liever… Maar dat is vijf minuten, voor het telefoongesprek veranderd. Niall.
Hij keek me bijna hulploos aan en ik wist meteen dat hij teleurgesteld was. Ik haalde mijn schouders op. ‘Ik moet wel met hem praten… Nu al helemaal.’
Ik zakte onderuit in de kussens en zuchtte. ‘Love is hard.’ Niall liet zich ook in de kussens vallen en knikte. ‘I know, honey..’
‘Jessy?’ Mijn moeders stem klonk schel door de kale hal. Ik zuchtte, dit kon er ook wel bij. Zonder te kloppen viel ze mijn slaapkamer in, maar keek totaal niet vreemd op toen ze Niall naast me zag liggen. Even keek ze van Niall naar mij, maar liep toen gewoon mijn kamer binnen.
‘Heb je nog vuile was?’ Ik schudde mijn hoofd. Daarna wendde ze zich naar Niall. ‘Kan ik nog iets van jou kamer afplukken?’ Niall knikte naar het stapeltje kleding op de stoel. ‘Er zitten wat wijnvlekken in, Demi was wat onhandig…’ Mijn moeder pakte lachend de kleren van de stoel en verliet mijn kamer. Kort daarna liep ze nog een keer binnen, om de schone was weer in mijn kast te leggen, maar vlak daarna trok ze de deur achter zich dicht en liet ons voor wat we waren.
‘Vind ze dit niet weird? Ik bedoel… Broer en zus in een bed?’ Ik haalde mijn schouders op en liet Niall’s vraag mijn hoofd binnendringen. Was het inderdaad niet erg raar? Wat moest Harry wel niet denken, als hij dit zo zou zien? Snel sprong ik mijn bed uit en liep met snelle passen naar de deur. ‘Ik ben douchen!’
Wieeeeeeeeh (: (: (:
Dit is even een snel stukkie & misschien ook wel ff de laatste van deze week. Ik heb einde van mn periode op school, dus moet nu in een week tijd 5 toetsen & zo'n 13 verslagen maken...
Bizzy me, dus eigenlijk (;
Zie jullie snel.
Wil je ergens over praten of gewoon zin in gezelligheid?
Inbox Always open, for everyone (: (:
xx'loveeee
JE LEEST
Love Happens - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)
Fanfiction‘NIALL!?’ riep ze vol verbazing. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik voelde een warm gevoel van binnen. Ze sloeg haar armen om me heen en al snel rook ik haar herkenbare parfum. Ik liet de heerlijk geur in me doordringen en sloot voor een paar seco...