Love Happens (Niall Horan) ~ Chapter 14

3.7K 99 0
                                    

Jessy’s POV

Ik schonk Niall nog een pijnlijke glimlach en liep toen de woonkamer weer in. Harry merkte me meteen op en sloot me in zijn brede armen. Nog nooit had ik me zo veilig gevoelt bij iemand. Was dit dan verliefd zijn? Is dit hoe het moest zijn? Een meisje dolgelukkig met een knappe en lieve jongen… maar toch staat haar nog altijd iets in de weg…Niall…

‘Waar ben je met je gedachten?’ Harry zwaaide met zijn linkerhand voor mijn gezicht langs, waardoor ik op schrok vanuit mijn gedachten. ‘Niets…Gewoon een beetje moe.’ Loog ik. Op het zelfde moment kwam Niall de kamer weer binnen. Ik wilde niet naar hem kijken dus zocht ik oogcontact met Harry.

Snel duwde ik mijn lippen op de zijne toen Niall langsliep. Ik voelde me een bitch, een verader, maar ik kon niet anders. Niall zou gelukkig worden met Demi, dus ik moest me gaan focussen op een andere boy. Harry was perfect! Zijn krullen, die mooie ogen en zijn gespierde lijf…

Toch miste ik iets… Iets wat ik bij Niall wel vond. Vertrouwen.

Harry maakte zich los van me en glimlachte. ‘Niet te snel, prinses. Ik wil dat je wat bewaard voor de komende tijd!’ knipoogde hij. Ik lachte en liep bij hem weg. ‘Evi, hoe laat komen je ouders thuis?’ Niall’s stem drong zich een weg door mijn gedachten. ‘Geen idee, ik denk dat ze zo wel komen.’ Niall knikte en stond op. Hij trok zijn jas en schoenen aan en zei iedereen gedag. Zijn ogen scanden iedereen en bleven bij mij even steken. ‘Rij je met mij mee naar huis, of brengt Harry je straks?’ Ik wisselde van oogcontact met Harry en merkte daarop uit dat hij me wel thuis zou af zetten. Niall knikte en verdween via de voordeur uit mijn zicht.

‘Kan ik je nog ergens mee helpen, Eef?’ vroeg ik maar, om uit mijn schuldgevoel te komen. Evi schudde haar hoofd en wees naar Harry. ‘Als jullie opschieten, kunnen jullie nog wat leuks gaan doen!’ knipoogde ze. Zayn werd niet lang daarna opgehaald door Perrie en ook Liam en Louis vertrokken. Harry was op de bank gaan zitten en keek wat rond. ‘Jess?’ De manier hoe hij mijn naam uitsprak deed me glimlachen. Ik keek om het hoekje van de deurpost en wachtte tot hij tegen me begon te praten. ‘Heb je verdere plannen vandaag?’ Ik kwam schouderophalend naar hem toe en lachte. ‘Wat was je van plan, Styles?’ Hij ging glimlachend staan en trok me in een knuffel. ‘We kunnen naar de bios gaan? Ik heb gehoord dat er een nieuwe roman draait vandaag…’ Ik knikte snel en duwde een kus op zijn voorhoofd. ‘Gezellig! Maar kunnen we eerst even langs huis? Ik wil me even omkleden, snap je?’ Harry knikte en haalde zijn autosleutels te voorschijn. Hij trok me mee naar de voordeur, waar ik me los maakte uit zijn greep. Ik riep Evi, gaf haar een knuffel en bedankte haar voor de fijne dagen. ‘No Problem!’ zei ze vrolijk. ‘Ik zie je snel weer, oke?’ Ik knikte nog snel, voordat Harry me de auto in duwde.

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu