I'm Right Here (Niall Horan) ~ Chapter 8

1.7K 58 0
                                    

Ik spoelde snel mijn mond en sloop terug naar mijn bed. Ik trok de warme dekens over mijn koude lichaam en checkte via mijn mobiel nog even het forum. Net toen ik wilde opstarten hoorde ik iemand op de trap. Ik duwde mijn mobiel onder mijn kussen, trok de dekens strak over mijzelf heen en sloot mijn ogen. De deur werd langzaam open geduwd en een streepje licht viel naar binnen.

Ik hoorde mijn moeder lachen, me welterusten wensen en toen de deur weer sluiten. Het forum melde een error dus keek ik maar even op Twitter. Ik bevestigde het vriendschapsverzoek van Niall Horan en keek op zijn Twitter. Daarna klikte ik op mijn eigen profiel en ontdekte ik dat ik een paar tweets van vriendinnen gemist had.

'Volgende week woensdag schoolgala als laatste schooldag!'

Ik sloeg mijn hand voor mijn mond; Het schoolbal! Ik had er nooit meer aangedacht. Ik was veel te druk met leren voor mijn toetsen de komende drie dagen.. en met Niall.. Ik plaatste snel nog een tweet.

' HELP! Ik ben het schoolbal vergeten.. Op zoek naar een prins voor het prinsessenbal op woensdag.. iemand vrijwillig?'

Net toen ik mijn mobiel weg wilde leggen, gaf het een seintje dat ik een nieuwe tweet had ontvangen. Nieuwsgierig bekeek ik hem. 'Je hoeft niet veder te zoeken.. Je prins is hier!' Lachend las is de tweet van Niall. Ik duwde mijn mobiel uit en ging liggen. 'Grappig Niall, heel grappig..'

--

De zon scheen door een gleufje van het gordijn, recht in mijn gezicht. Ik gaapte, draaide me om en ineens schoot ik overeind. Ik had me verslapen!Ik stommelde richting de badkamer, kijkend op mijn horloge, waardoor ik mijn teen stootte tegen de badrand. Ik wilde een niet zo netjes woord zeggen, maar hield me in. Ik haalde snel een washandje over mijn gezicht en poetste mijn tanden. Vandaag, precies vandaag, de dag van mijn eerste twee examens, moet ik me weer verslapen! Ik rende de trap af, de keuken in en goot een glas melk achterover. Ik keek snel op de klok en merkte dat ik nog precies acht minuten had om op tijd in het lokaal te komen. Ik trok in een noodvaart mijn jas en schoenen aan, greep mijn tas en rende naar buiten. Ik trok een sprintje naar de garage,maar bleef stokstijf staan toen ik Niall daar in zijn vaders auto zag zitten. 'Lift nodig?' Ik stapte gehaast in en deed mijn gordel om. Ik keek schuin naar Niall en keek verbaasd. 'Hoe komt het toch dat jij steeds, op precies het goede moment mij kan helpen!?' Niall haalde zijn schouders op en reed de straat van mijn school in. 'Hoe laat moet ik je komen halen?' Ik lachte naar hem en knipoogde. 'Ik bel je wel!' vlak voordat ik de deur dicht wilde gooien, bedankte ik hem nog snel en rende naar binnen.

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu