I'm Right Here (Niall Horan) ~ Chapter 13

1.5K 62 0
                                    

'Wakker worden, slaapkop!' Bob gooide mijn slaapkamerdeur open en schreeuwde daarna ook naar Niall, die blijkbaar toch ook nog in slaap was gevallen.

Met mijn suffe hoofd liep ik naar de badkamer, waar ik mijn moeder en Niall ook vond. Ik drong tussen ze door, poetste mijn tanden en haalde een doekje over mijn gezicht. Ik sjokte terug in mijn ondergoed en hoopte dat Niall niet zo letter op mijn onderbroek van die dag.. Een roze met konijntjes! Ik liep snel door, trok een trainingbroek uit de kast en een losse trui. Ik trok het zo snel mogelijk aan en liep naar beneden. 'Leuk ondergoed..' grapte Niall toen ik in de kamer verscheen.

Ik gooide kwaad een kussen naar zijn hoofd, die hij nog ontwijken kon. Ik deed de tv aan en zocht een leuke film op. Niall kwam naast me zitten en rook aan mijn vest. 'Wat ruik ik toch steeds? Konijn?'

Ik draaide woest mijn hoofd om, greep Niall bij zijn oren en schudde hem hevig heen en weer.

'NIALL!' Op hetzelfde moment kwam mijn moeder binnen en trok ons beide uit elkaar. 'Ik dacht dat jullie het zo goed met elkaar konden vinden..?' Niall knikte. 'Is ook zo.. Toch honey?' Hij aaide over mijn hoofd en keek me speels aan. Ik wilde het niet, maar een glimlach kon ik niet verbergen.

Ik zat gespannen naar de telefoon te kijken. Ik was heel erg benieuwd of ik geslaagd zou zijn, vooral omdat mijn moeder mij vorig jaar beloofd had dat ze met mij op reis naar Parijs zou gaan, wanneer ik geslaagd zou zijn. Niall vond dat ik veel te zenuwachtig deed dus hij ging naar boven. (waarschijnlijk afleveringen terug kijken) Ik keek uit het raam en probeerde me Parijs voor te stellen, ik had er zoveel zin in! Ik schrok wakker van de telefoon die ik, bij direct naar de eerste keer overgaan, opgreep en gehaast mijn naam zei. 'Nee,echt? Ik ben zo blij! Ja bedankt!' Ik gooide de telefoon weer op de standaard en begon te stralen. 'GESLAAGD!' schreeuwde ik zo hard ik kon, toen Bob en mijn moeder me verwachtingsvol aankeken.

Mijn moeder vloog me om mijn hals en ook Niall stond direct weer beneden in de woonkamer. Hij sloeg zijn armen om mijn lichaam. 'Ik zei het je toch!?' Ik knikte en liep naar de keuken. Ik zette een fles wijn en twee flesje bier op een dienblad met daarnaast een taart en liep ermee naar binnen. 'Wanneer vertrekken we naar Parijs, mam?'

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu