Love Happens (Niall Horan) ~ Chapter 27

3.3K 100 6
                                    

POV Jessy

'NIALL! Schiet nu eens op! Ik wil ook in de badkamer.' Ik trapte voor de zoveelste keer tegen de dichte deur en zuchtte overdreven. Meneer had vanavond zijn afspraakje met Demi en vond het daarom nodig om de hele avond de badkamer bezet te houden. Ik liet me langs de muur op de grond glijden en trok mijn benen naar me toe. Eindelijk schoot de deur open en verscheen Niall in alleen een handdoek , in de deuropening. Zijn haar zat warrig door elkaar en er waren nog wat waterdruppels te vinden op zijn rug. Ik sprong omhoog en duwde hem opzij. 'Dat werd tijd!' Niall haalde nonchalant zijn schouders op en liep door naar de zoldertrap.

Boos trok ik de deur achter me dicht en draaide die op slot. Zuchtend kleedde ik me uit en ging onder de douchestralen staan. De avond met Harry was top. Na het diner, zijn we nog samen gaan wandelen en hebben alles uitgepraat. Daarna heeft hij me thuis gebracht en is naar huis gereden. Zuchtend spoot ik wat shampoo in mijn haar en maakte draaiende bewegingen. Vlak daarna spoelde ik het sop er weer uit en stapte onder de warme stralen vandaan.  Snel schoot ik in mijn ondergoed, sloeg een handdoek om mijn haar en lichaam en opende de badkamer weer. Niall hoorde ik boven rommelen. Lachend liep ik naar mijn eigen kamer en sloot de deur achter me.

Ik haalde mijn laptop van het bureau, legde deze op mijn bed en sloot ondertussen de openstaande klerenkast met mijn linkervoet. Ik pakte mijn joggingbroek en oversized shirt van mijn kussen en trok dit aan.

Ik klapte de laptop open, tikte mijn wachtwoord in en droogde ondertussen mijn natte haar. Nog snel trok ik een paar keer de borstel door mijn lange lokken en nam daarna plaats op het bed. Ik ging liggen op mijn buik en trok de laptop dichter naar me toe. Verveeld begon ik mijn twitter te bekijken, volgde wat mensen terug, beantwoordde wat berichtjes en klapte daarna mijn laptop weer dicht.  Ik tikte met mijn lange nagels een verveeld deuntje op de klep van de laptop en stond vervolgens op.

Geïrriteerd duwde ik de langzaam opdrogende haarlokken uit mijn gezicht en bond het daarna maar in een rommelige knot.

'Niall?' ik opende mijn slaapkamerdeur en stak mijn hoofd om het hoekje.  Na een paar tel werd het stil boven en hoorde ik Niall van de trap komen. 'Riep je me?' Hij stond onderaan de zoldertrap te prutsen met zijn stropdas. Ik liep lachend op hem af en duwde zijn handen bij de stropdas weg. 'Je moet het echt gaan leren Nialler.' Glimlachte ik, terwijl ik de stropdas zorgvuldig omknoopte.

Hij glimlachte en volgde elke beweging die ik deed. De laatste lus trok ik aan, en begon wat aan het ding te wrikken. 'There you go.' Fluisterde ik bijna onverstaanbaar. Niall glimlachte. Voorzichtig ging zijn hand naar de mijne en kort daarna voelde ik zijn warme handpalmen over de mijne. Er liep een rilling over mijn rug, maar ik trok me niet terug. Zijn warme adem leek steeds dichterbij te komen. Ik keek wat beschaamd naar beneden, waarbij me zijn stoppelige sokken opviel. Pas toen ik mijn hoofd ophief en Niall in zijn ogen aankeek, merkte ik hoe dichtbij zijn gezicht was. Ik twijfelde, maar ging toch op mijn tenen staan. Stukje bij stukje kwamen we dichterbij. Zenuwen gierden door mijn lichaam, niet wetende wat ik aan het doen was.  Zijn lippen, nog geen tien  centimeter verwijdert van de mijne, leken zo zacht... Ik sloot mijn ogen en wachtend tot ik zijn lippen op de mijne voelde. Zijn hand ging naar mijn hoofd, trok zich dichterbij en glimlachte. Vijf centimeter... Ik klemde mijn vingers in zijn rug.  Twee centimeter... Zijn neus raakte voorzichtig mijn wang.  Een centimeter...

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu