Love Happens (Niall Horan) ~ Auteurs Note #again #sorry

1.6K 58 16
                                    

Hmm... Deze auteurnotes worden nu wel heel erg een gewoonte.. Sorry lieverdjes... Het is toch kind of important, vooral voor jullie!

-------------------------------------------------------------

Heeeeeeeeei,

Een tijdje geleden alweer, heb ik jullie gevraagd of jullie een kijkje wilden nemen op het account @FamilyStrong.
Dit is toen echt massaal gebeurd en doormiddel van contact met de beheerder(ster) ben ik erachter gekomen dat het profiel voor veel van jullie al een groot succes is geweest.
Ik wil jullie hiervoor heeeel erg bedanken, omdat ik vind dat dit profiel een groot succes kan worden & zo verschillende volgers kan helpen.
Ik heb jullie toen ook een 'tegenprestatie' beloofd en ik denk dat ik een leuke gevonden heb.

De tegenprestatie :
Veel van mijn boeken eindigen met een best wel open einde. Nu is de keus aan JULLIE van welk boek jullie nu nog een hoofdstuk willen. Dit hoofdstuk wordt dan dus een tijdsprong, waarbij jullie meer over het leven van de hoofdpersonen te weten komen (op dit moment).


Hoe gaat het bijvoorbeeld verder met Harry en Kathy?  (Broken, Taken & Loved by a Badboy.)


Hoe gaat het nu, een paar jaar later, met Liam en Juul? (I'ts Get Better & Let's make it Better.)


Misschien vraag je je af hoe het na het laatste hoofdstuk verder is gegaan met Zayn & Demi en de kleine Lynn...  (In the name of Love & You and me Against the World)

Het is helemaal jullie keus!
Ik ga alle 'stemmen' bij elkaar op tellen en vermeld dan de uitslag (:
Wie weet wordt dit een groot succes en gebeurd het misschien nog vaker?

Loveeeeeyousweeeetieee's  <3
xx

------------------------------------------------------------------------

Ik wil bij deze onderbreking ook meteen laten weten dat ik echt heeeeel erg verbaasd ben over het aantal lezers bij dit boek!  0.0

Ik had nooit kunnen verwachten dat dit boek zooooo groot succes zou worden!

Daarom ben ik dus ook zoooooooo blij met jullie en alle votes! Met die votes kom ik steeds hoger in het lijstje bij #fanfiction & #teenfiction en zo wordt mijn verhaal weer vaker gelezen!

Heeel erg bedankt lieve mensjes!

 

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu