Love Happens (Niall Horan) ~ Chapter 4

3.8K 102 1
                                    

Jessy’s POV

Al snel klonken er weer gitaarakkoorden door het hele huis. Typisch Niall. Als hij ergens mee zat, zei hij dat niet met woorden, maar met zijn muziek. ‘Precies zoals we het verwachtte..’ fluisterde Bob lachend. Ik had medelijden met Niall. Hij had nu vast het gevoel dat we hem niet gemist hadden. Mijn moeder liep naar de keuken en begon met het avondeten. ‘Jessy, wil je me even helpen?’ vroeg Bob toen ik net naar zolder wilde lopen. Ik knikte gehoorzaam en liep achter hem aan de tuin in.

 ‘Zet jij deze laatste spullen in de auto?’Bob duwde een paar tassen en een klaptafeltje in mijn handen. Nog voordat ik tegenstribbelen kon, draaide hij zich weer om en verdween.  Ik sleurde de spullen de auto in en klapte de achterklep weer dicht. Nu moest ik er nog voor zorgen dat Niall, net als de andere boys, op tijd op de afgesproken plek zouden zijn. Ik liep terug het huis in. Met een beetje tegenzin liep ik  de trap op en klopte op Niall’s slaapkamerdeur. Zachtjes duwde ik de deur open en keek om het hoekje. Een warm gevoel van binnen, nog iedere keer als ik Niall zag. Ik kon er niets aan doen, ik had nu eenmaal gevoelens voor hem. ‘..Niall..?’ vroeg ik bijna hulploos. Niall gaf geen aandacht aan me en speelde rustig door. ‘Ik weet dat je misschien niet helemaal in de stemming bent.. Maar zou je vanavond met mij mee willen naar *The Change* ?’ Niall zuchtte, legde zijn gitaar weg en draaide zich een stukje naar mij toe. ‘Ik heb afgesproken met Jade, maar zonder jou hulp kom ik die club niet in..’ Ik probeerde heel overtuigend te klinken, in de hoop dat Niall met me mee zou gaan. ‘Ik weet het niet..’ zuchtte hij. Ik plofte naast Niall neer op zijn bed en probeerde oogcontact te maken.

‘Lex komt ook..’ probeerde ik hem over te halen. Niall zuchtte opnieuw en keek me aan. ‘Goed dan.. Maar we blijven niet heel lang..’ Ik glimlachte, sloeg mijn armen om zijn nek en duwde een kus op zijn wang. ‘Thanks Niall! Je bent de beste broer ooit!’ Niall bloosde een beetje en wist zich niet goed een houding te geven. Ik twijfelde even. Zag ik daar een kleine twinkeling in zijn ogen..?

---

[[A/N]]  Door mijn verschrikkelijk vrolijke bui, wilde ik jullie vast een stukje cadeau doen (:   Eigenlijk wilde ik dit pas veel later uppen, maargoed...  SUPRISED :D

Reactie/vote/tips ?  Pleaseeee? *puppy eyes*   [[A/N]]

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu