POV Jessy
‘Blijf je wel dichtbij!?’ Met moeite probeerde ik over de knallende muziek heen te schreeuwen, terwijl Niall seinde dat hij naar de dansvloer ging. Ik schreeuwde mijn vraag nog een keer, waarop Niall antwoordde met een duim in de lucht. Ik knikte lachend en zag hoe hij in de menigte verdween.We waren pas een uurtje in de bekende club, maar nu al waren er aardig wat wijntje in gegaan. Na de derde begon mijn hoofd al lichtjes te tollen, maar ik wilde Niall niet teleurstellen. Vanavond ging onze avond worden. Nadat we onze ouders eindelijk overtuigd hadden dat we op elkaar letten zouden, mochten we dan toch weg. Niall stond belachelijk te dansen tussen een groepje meiden, terwijl ik begon aan mijn zesde glas witte wijn. De barman vroeg mijn ID-kaart, waarop ik Niall riep en hij het voor mij afhandelde. ‘Doe mij nog maar een biertje!’ schreeuwde hij vlakbij mijn rechteroor. Ik bestelde opnieuw wat drankjes, zette die op een dienblad en baande me een weg door de duizenden mensen. Niall dronk het halve liter glas in een keer leeg en liet toen het glas kapot vallen. Een nogal geïrriteerde bedienster kwam aanlopen en ruimde alles op. Niall daarin tegen, begon zich steeds meer te misdragen. Uiteindelijk kon het me allemaal niet meer zoveel schelen en deed ik gewoon met hem mee. Samen stonden we te dansen boven op een verhoogd gedeelte, zodat iedereen ons kon zien. We zongen luid mee met de muziek, niet lettend op de mensen om ons heen. Nadat een man ons al een paar keer had gevraagd ons te gedragen, werden we er na verloop van tijd, uitgezet.
‘Wegens overtredingen en geluidsoverlast’ probeerde de man tot ons door te dringen. Lallend en luid roepend struinden we over de straat. Ineens trok Niall me dichter naar hem toe en duwde zijn lippen op de mijne. Ik kan niet zeggen dat ik het vervelend vond, het voelde als een moment waar we beiden al jaren op wachtte. Helder denken kon ik niet, dus ook Harry kwam niet in me op. Ik liet me door Niall meenemen, naar een onbekende plek. Hij duwde me een kamertje in, schonk nog een nieuw glas wijn in en dat is eigenlijk het enige wat ik me nog kan herinneren…
[[A/N]] Hmmmmm.... dit up ik nu liggend op een bank... Zware maar hele gezellige nacht gehad, terwijl ik eigenlijk ziekjes ben,,, hmmm nu helemaaal geen stem meer....
Wat denken jullie wat er gebeurd...? Comment below (: Muchloveeeee [[A/N]]
JE LEEST
Love Happens - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)
Fanfiction‘NIALL!?’ riep ze vol verbazing. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik voelde een warm gevoel van binnen. Ze sloeg haar armen om me heen en al snel rook ik haar herkenbare parfum. Ik liet de heerlijk geur in me doordringen en sloot voor een paar seco...